عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو

به گزارش هنر مدرسه، ظاهراً اپل در کنار عینک هوشمند روی آیپد تاشدنی هم کار می کند و هر دو محصول احتمالاً سال 2027 عرضه خواهند شد. این شایعات با اظهارات قبلی مینگ چی کویو، تحلیلگر خوش سابقه ی اپل، مبنی بر عرضه ی آیپد تاشدنی با نمایشگر 20٫3 اینچی در سال 2027 مطابقت دارد.

به نقل از مجله هنر مدرسه، اپل سودآوری را نسبت به هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهد و اگر بازار به خوبی از چنین محصولاتی که توسط رقبا عرضه می شوند استقبال نکند، بعید است که این شرکت به دنبال عرضه ی آن ها باشد.

آیفون SE 4 و مک بوک با نمایشگر اولد محصولات دیگری هستند که احتمالاً به ترتیب در سال 2025 و 2026 عرضه خواهند شد.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از 3٬500 دلار آغاز می شود و طبق پیش بینی های کویو با عرضه ی آن در کشورهای دیگر فروش ویژن پرو تا پایان سال 2024 به 800 هزار دستگاه خواهد رسید.

عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو

اپل احتمالاً مدل ارزان تر ویژن پرو را در سال 2025 عرضه خواهد کرد. از آن جایی که عینک های واقعیت مجازی باید بسیار سبک باشند، مهندسان اپل با چالش هایی مانند استفاده از باتری های کوچک تر مواجه خواهند بود. یکی از کارمندان اپل پیش تر اعلام کرد که این پروژه ناامیدکننده است، اما تنها برای راضی نگه داشتن تیم کوک پروژه را ادامه دادند.

یکی از سخت ترین چالش های توسعه ی عینک هوشمند اپل بهره گیری از تراشه ای است که قدرتی در سطح گوشی آیفون فعلی اما با یک دهم مصرف انرژی آن داشته باشد. کمی بعید به نظر می رسد که سال 2027 بتوانیم شاهد رونمایی از عینک هوشمند اپل باشیم.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو"، کلیک کنید.