قهرمانی ایران در دیویس کاپ کمتر از 16 سال آسیا – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

قهرمانی ایران در دیویس کاپ کمتر از 16 سال آسیا - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی پسران زیر 16 سال ایران به مقام قهرمانی دست یافت. رقابت تیم زیر 16 سال دیویس کاپ حق شرکت در مسابقات انتخابی جهانی را به دست آورد.
روز پایانی رقابت های تنیس جام دیویس زیر 16 سال در سریلانکا برگزار شد و تیم ملی تنیس ایران در دیدار پایانی خود به مصاف اردن رفت. سام عطاران در اولین دیدار انفرادی موفق شد با نتایج 2-6 و 4-6 بر نماینده اردن غلبه کند و در بازی دوم. اریک عابدین زاده مقابل حریف آسیایی خود با نتیجه 2 بر 1 نتیجه را واگذار کرد تا برنده بازی دوبل مشخص شود.
در بخش دونفره تیم ایران متشکل از سام عطاران و مهراد منصوری حریف اردنی خود را شکست دادند تا این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود ایران به پایان برسد. برنده مسابقات جهانی مقدماتی که از ماه می در قزاقستان برگزار می شود. 28 تا 5 خرداد.
در این مسابقات ایران، بحرین، بوتان، کامبوج، گوامعراق، اردن، قرقیزستان، لایوس، لبنان، ماکایو، مالدیو، مغولستان، میانمار، نپال، جزایر اقیانوس آرامپاکستان، عربستان سعودی، سنگاپور، سریلانکا، سوریه، ترکمنستان و یمن حضور داشتند.
به عنوان بازیکنان ایریک عابدین زاده، سام عطاران و مهراد منصوری و Md نجیب نیا به عنوان مربی در این مسابقات حضور داشت مسابقات مقدماتی تنیس زیر 16 سال جام جهانی دیویس از 30 فوریه تا 6 مارس در سریلانکا برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قهرمانی ایران در دیویس کاپ کمتر از 16 سال آسیا – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قهرمانی ایران در دیویس کاپ کمتر از 16 سال آسیا – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.