سه بازی سرنوشت ساز برای استقلال در راه قهرمانی چه بازی های هستند؟

سه بازی مهم استقلال در راه قهرمانی چیست؟

استقلال سپاهان، استقلال خوزستان و پرسپولیس امروز پس از دیدار مقابل ملوان در بندرانزلی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری هنر مدرسه، استقلال امروز در بندرانزلی به مصاف ملوان می رود که قطعا بازی سختی است و در این دیدار آرش رضاوند را در اختیار نخواهند داشت. شاگردان جاوید نکونام طبق برنامه از پیش تعیین شده باید در روز 17 اسفند در تهران به مصاف سپاهان بروند و انتقام باخت اولین بازی مقابل تیم بسیار ماهر موریس را بگیرند. آبی ها در هفته نوزدهم لیگ برتر میهمان استقلال اهواز هستند که روز گذشته برد بسیار خوبی کسب کردند و سپس دربی برگشت هفته بیستم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران خواهند بود.

از این چهار مسابقه، سه مسابقه کاملا سنگین است. اما دیدار با استقلال خوزستان چون در خانه برگزار می شود نمی تواند بازی آسانی باشد. سیمر بندر انجلی امسال بهترین فصل خود را با مهدی تارتار سپری می کند و به ویژه در خانه خطرناک است. سپاهان و پرسپولیس هم رقبای مستقیم استقلال در راه قهرمانی هستند و بازی هایی که شاگردان جاوید نکونام مقابل آنها انجام می دهند در واقع بازی 6 امتیازی است.

خیلی ها معتقدند استقلال در این چند هفته تکلیف قهرمانی مشخص می شود اگر بتواند مقابل ملوان و به خصوص سپاهان و پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد و حداقل شکست نخورد قطعا مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود اما در غیر این صورت به دلیل اختلافات داخلی. استقلال به بحران این حزب اضافه خواهد کرد.

جواد نکونام که همچنان احساس می کند از سوی مدیریت حمایت نمی شود و حتی عده ای از او می خواهند نتیجه نگیرد، در هفته های آینده کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. استقلالی ها در بازی با ملوان سه اخطاره دارند، 6 بازیکن اگر کارت زرد بگیرند بازی مهم تیمش مقابل سپاهان اصفهان را می بازند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سه بازی سرنوشت ساز برای استقلال در راه قهرمانی چه بازی های هستند؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سه بازی سرنوشت ساز برای استقلال در راه قهرمانی چه بازی های هستند؟"، کلیک کنید.