این رانندگان لاستیک رایگان می گیرند

این رانندگان لاستیک رایگان می گیرند

هنر مدرسه:

شادی مالکی گفت: در مراسمی که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد، در خصوص اخذ الکترونیکی کرایه ها، به 400 راننده که از مسافران کرایه دریافت کرده و بیشترین تراکنش را روی نرم افزار شهرزاد انجام داده اند، لاستیک رایگان تعلق می گیرد. .

وی در خصوص جزییات این طرح افزود: با توجه به اینکه بیشتر تراکنش ها از طریق عابر بانک انجام می شود و سایر افراد وجه نقد کمتری حمل می کنند، عمده مشکلاتی که رانندگان تاکسی و مسافران با آن مواجه هستند پرداخت نقدی کرایه تاکسی است.

رییس آژانس تاکسیرانی شهر تهران گفت: بنابراین مفهوم شهرداری تهران امکان پرداخت الکترونیکی از طریق نرم افزار کاربردی شهرزاد را فراهم کرده است.

حرکت جالب یک راننده تاکسی سر و صدایی در فضای مجازی به پا کرده است. این راننده کلمن شربت و یخ را در صندلی عقب ماشین می گذارد و به سرنشینان می دهد.

ملکی افزود: مسافران پس از نصب اپلیکیشن شهرزاد بر روی تلفن همراه خود می توانند با اسکن کد (QR Code) نصب شده بر روی پنجره تاکسی، کرایه خود را پرداخت کنند.

رییس شرکت تاکسیرانی گفت: پیامک پرداخت کرایه بلافاصله مانند تراکنش بانکی برای رانندگان ارسال می شود.

وی به رانندگان تاکسی از عودت کرایه مسافران در قالب واریز الکترونیکی به حساب مسافران اطمینان داد و گفت: با مسیولان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران جلسه ای برگزار کردیم و تصمیم گیری شد که نرخ کرایه چقدر است. دو بار در 24 ساعت راننده به حساب واریز می شود.” و نگرانی رانندگان از نرسیدن به موقع کرایه ها برطرف می شود.

ملکی گفت: بر اساس قانون برنامه چهارم، تهران باید در 6 ماهه نخست امسال 20 درصد تاکسی هوشمند پرداخت می کرد اما به دلیل عدم آشنایی شهروندان با نرم افزار شهرزاد این اتفاق نیفتاد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این رانندگان لاستیک رایگان می گیرند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این رانندگان لاستیک رایگان می گیرند"، کلیک کنید.