عامل هتک حیثیت در شبکه شاد آشنا از آب درآمد

عامل هتک حیثیت در شبکه شاد آشنا از آب درآمد

هنر مدرسه/ سمنان رییس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی عامل توهین در برنامه شاد خبر داد و گفت: متهم از بستگان شاکیه است.

سرهنگ فداییان با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای مبنی بر هتک حرمت شخصی در برنامه شاد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای سمن قرار گرفت. استان

وی در ادامه گفت: با توجه به اظهارات شاکیه و مستندات جمع آوری شده، اقدامات ویژه ای از سوی کارشناسان این پلیس برای شناسایی هویت متهم انجام شد.

سرهنگ فداییان ادامه داد: متهم ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه شد اما با مشاهده اسناد و مدارک غیر قابل انکار جمع آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف کرد و گفت به دلیل اختلافات شخصی تصمیم به انتشار این مطالب در فضای مجازی گرفته است. در این رابطه پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب استان سمنان ارسال شد.

این مقام انتظامی با استناد به ماده 744 قانون مجازات اسلامی گفت: طبق قانون هرگاه شخصی از طریق رایانه یا سیستم مخابراتی فیلم، صدا یا تصویر شخص دیگری را مخدوش یا تغییر دهد و آن را فاش یا فاش کند، تغییر یا تبدیل، نقض مقام عرفا محسوب می شود.» اما افترا جرم محسوب می شود و برای آن مجازات مشابهی در نظر گرفته شده است. بنابراین کاربران اینترنت باید از قوانین مربوط به فضای مجازی آگاه باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت های سایبری به شماره 096380 و یا از طریق سایت پلیس فتا www.cyberpolice.gov.ir گزارش دهند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عامل هتک حیثیت در شبکه شاد آشنا از آب درآمد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عامل هتک حیثیت در شبکه شاد آشنا از آب درآمد"، کلیک کنید.