عکس| ساحل استخوان ماهی در ژاپن!

هنر مدرسه:

در دسامبر سال گذشته، بقایای هزاران ماهی مرده در جزیره هوکایدو که به عقیده بسیاری ناشی از انتشار آب آلوده نیروگاه اتمی فوکوشیما به دریا بوده، به ساحل کشیده شد. فرضیه ای که کارشناسان کاملا رد کرده اند این است که نیروگاه برق از ساحل جزیره دور است.

80 درصد ماهی های تلف شده ساردین و بخش کمی از آن ها از گونه های دیگر مانند ماهی خالدار بودند. بقایای این ماهی مساحتی در حدود یک و نیم کیلومتر در امتداد ساحل هوکایدو را پوشانده است.

مقامات محلی برای خارج کردن این ماهی ها از ساحل، ماهی ها را در خشکی سوزانده و به آب می اندازند تا به طور طبیعی تجزیه شده و از بین بروند. آنها انتظار نداشتند که این استخوان های ماهی این ساحل را به یک قبرستان واقعی ماهی تبدیل کنند.

اخیرا تلویزیون ژاپن حدود 400 متر از این ساحل را نشان داد که به نظر از دور پوشیده از یخ است و زمانی که دوربین روی تصویر زوم کرد، لایه ضخیمی از استخوان های ماهی سفید را نشان داد که با ساحل مخلوط شده و سفت شده بود. شن..

در واقع این ساحل تنها در عرض یک ماه تبدیل به این ساحل شده است و اکنون این منطقه از ساحل جزیره هوکایدو به “ساحل استخوان ماهی سفید” معروف است.

از آنجایی که دمای هوا در حال حاضر بسیار پایین است و جمع آوری این استخوان ها آسان نیست، مسیولان تصمیم گرفتند در فصل گرم سال این مشکل را حل کنند.

عکس استخوان ماهی در ساحل ژاپن!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| ساحل استخوان ماهی در ژاپن!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| ساحل استخوان ماهی در ژاپن!"، کلیک کنید.