اتفاقات انتقال به آنتورپ بار دیگر برای بیرانوند رخ می دهد؟ – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

اتفاقات انتقال به آنتورپ بار دیگر برای بیرانوند رخ می دهد؟ - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه، تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 شرکت کرد و در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی قطر شکست خورد و از صعود به دیدار فینال باز ماند و به خانه بازگشت.

در این تورنمنت علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی تیم ملی بود و تمام بازی ها را برای ایران انجام داد و در پاسخ خود توانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

بیرانوند که با پرسپولیس قرارداد دارد با پیشنهاد باشگاه آدنادومیر ترکیه که مربوط به پایان فصل است و به ادامه حضور بیرانوند در نیم فصل دوم لیگ برتر در پرسپولیس مربوط نمی شود، مواجه شده است. .

بیرانوند یک فصل دیگر با سرخ پوشان قرارداد دارد و هر باشگاهی که بخواهد با او قرارداد ببندد باید مبلغ مشخصی را برای جذب این دروازه بان به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. این اتفاقات شباهت وحشتناکی به نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر در فصل 2018–2019 دارد که بیرانوند از باشگاه آنتورپ بلژیک پیشنهاد همکاری دریافت کرد و در پایان فصل رضایت نامه بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس صادر شد. پس از دریافت مبلغی و جدایی از قرمزها پس از 4 سال حضور در باشگاه.

انتظار می رود مدیران پرسپولیس درباره درخواست باشگاه ترکیه ای برای جذب بیرانوند تصمیم گیری کنند و با توجه به مشکلات مالی این باشگاه بعید است به درخواست آدنادام پاسخ مثبت بدهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتفاقات انتقال به آنتورپ بار دیگر برای بیرانوند رخ می دهد؟ – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتفاقات انتقال به آنتورپ بار دیگر برای بیرانوند رخ می دهد؟ – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.