کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: سرقت های ما نسبت به سال گذشته 18 درصد کاهش و کشف سرقت 16 درصد افزایش داشته است.

به گزارش هنر مدرسه، سردار عزیزی با تبریک هفته فراض به خاطر فعالیت ها و عملکرد فرماندهی غرب استان تهران گفت: در 6 ماه گذشته اقدامات خوبی در زمینه سرقت که یکی از دغدغه ها بود، انجام داده ایم. توسط مردم و دستورات سال گذشته کاهش 18 درصدی سرقت و افزایش 16 درصدی در کشف سرقت داشته ایم.

وی در ادامه گفت: برخورد با فروشندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر، باندهای قاچاق مواد مخدر از دیگر دغدغه هاست که در این راستا در 6 ماهه نخست سال بیش از 4 هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده ایم.

به گفته وی، دستگیری خرده فروشان نیز 25 درصد افزایش یافته و 9 هزار و 300 معتاد دستگیر و به کمپ ها اعزام شده اند و ما نیز 71 درصد افزایش داشته است.

عزیزی همچنین با ارائه آماری از تصادفات جاده ای بیان کرد: نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش تلفات داشته ایم و از مردم می خواهیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند اما با توجه به اقدامات مثبت مردم و پلیس در مقایسه با آن 26 نفر جان باختند. . در سال گذشته شاهد کاهش تلفات بودیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل دیگر حضور اتباع غیرمجاز است و در این زمینه غرب استان تهران نیز از این امر مستثنی نیست و از ابتدای سال تاکنون اتباع غیرمجاز شناسایی، ساماندهی و به کمپ ها اعزام و عودت داده شده اند. افغانستان. این اقدامات نسبت به سال قبل تا 75 درصد صورت گرفته است و برای تکمیل این پرونده به اصناف مراجعه کرده ایم و در صورت تخلف پرونده در دادگاه تشکیل می شود. البته به یک سیستم مشترک و افراد مجاز دریافت کننده اسناد به روز نیاز داریم.

عزیزی در پایان سخنان خود در گفتگوی رادیو گفت: پلیس فتا نیز به صورت مستمر فضای مجازی را رصد می کند و مجرمان شناسایی می شوند. همچنین از نظر کشفیات نیز 110 درصد منجر به کشفیات شده است.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران"، کلیک کنید.