دستگیری قاتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در لارستان

دستگیری قاتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در لارستان

هنر مدرسه/پرس رئیس پلیس کارآگاه استان فارس گفت: قاتل که با کمک همسرش 4 نفر از اعضای یک خانواده را کشته بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

کاووس حبیبی امروز 25 مهرماه با اعلام این خبر گفت: این در پی اطلاع به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر کشته شدن 4 نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محله های شهرستان لارستان در ساعت 23:45 بود. دستور کار ماموران پلیس در تحقیقات فوری به صورت ویژه تعیین شده است.

وی همچنین افزود: ماموران به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی های انجام شده اطلاع یافتند مردی مادری 41 ساله را به همراه همسرش و چهار فرزند 13، 7، 6 و 14 ساله اش که در آنجا ساکن بودند دعوت کرده است. چهار نفر از آنها را با سلاح سرد در خانه خود در همسایگی خود کشت و دست و پای آنها را بست.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه قاتل 32 ساله در اولین لحظه در منزلش دستگیر شد، ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد همسر قاتل قتل 13 ساله را گرفته است. -پسر قدیمی سوار ماشین شد و منطقه امنیتی را ترک کرد.

حبیبی گفت: طرح کنترل به سرعت اجرا شد و عوامل انتظامی با اقدامات فنی موفق شدند خودرو را توقیف و ضمن دستگیری راننده 24 ساله (همسر قاتل) پسر 13 ساله را نیز دستگیر کنند. دست ها و پاها در صندوق عقب ماشین محکم بسته شده بود

وی ادامه داد: همچنین در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه اسلحه کمری، مهمات وینچستر و دو قبضه سلاح سرد مانند قمه و قمه کشف و متهم انگیزه خود را از این اقدام سرقت عنوان کرد. لباس شکار (مادر 41 ساله).

به گزارش هنر مدرسه و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، حبیبی در پایان گفت: متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در لارستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در لارستان"، کلیک کنید.