دروازه‌بان آلمان درخواست حضور در تیم ملی را رد کرد

دروازه‌بان آلمان درخواست حضور در تیم ملی را رد کرد

هنر مدرسه:

ترشتگن در زمان خداحافظی یولیان ناگلزمن از تیم ملی آلمان پس از یورو به عنوان دروازه بان اول انتخاب شد. با این حال، این دروازه بان 32 ساله از ناحیه زانو آسیب جدی دیده است و ماه ها از میادین دور خواهد بود.

به گزارش بیلد، الکساندر نوبل (اشتوتگارت)، اولیور باومن (هوفنهایم)، برند لنو (فولهام) و کوین تراپ (آینتراخت فرانکفورت) دروازه بانانی بودند که جولیان ناگلزمن مد نظر آنها بود، اما در این بین برند لنو به تیم ملی دعوت شد. کمپ آلمان این دعوت به لیگ ملت های اروپا را رد کرد.

برند لنو درباره رد درخواست حضور در تیم ملی آلمان گفت: به من گفته شد در این تیم حضور خواهم داشت اما در این دو بازی در ترکیب حضور نخواهم داشت. بنابراین تصمیم گرفتم در لندن تمرین کنم. جولیان می داند که من همیشه در خدمت تیم بوده ام و واقعا می توانم به تیم کمک کنم، اما در 32 سالگی دیگر بازیکن جوانی نیستم.

بر این اساس، یانیس بلاشویچ بازیکن سالزبورگ برای بازی های آتی آلمان مقابل بوسنی و هرزگوین و هلند به همراه اولیور باومن (هوفنهایم) و الکساندر نوبل (اشتوتگارت) به تیم ملی دعوت شده است.

لنو در ماه مارس در ترکیب آلمان حضور داشت، اما در ترکیب ناگلزمن برای یورو 2024 قرار نگرفت.

برند لنو، 32 ساله که در فولام بازی می کند، گفت: بازی در تیم ملی همیشه برای من افتخار بزرگی خواهد بود و این هدف من خواهد بود.

تیم ملی فوتبال آلمان قرار است در دو دیدار در لیگ ملت ها به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین و تیم ملی هلند برود. این دروازه بان در این فصل لیگ برتر در 7 بازی 8 گل به ثمر رسانده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دروازه‌بان آلمان درخواست حضور در تیم ملی را رد کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دروازه‌بان آلمان درخواست حضور در تیم ملی را رد کرد"، کلیک کنید.