جا به جایی ترمینال جنوب به کجا رسید؟

جا به جایی ترمینال جنوب به کجا رسید؟

هنر مدرسه:

سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه محله نفرآباد یکی از محله های تاریخی تهران بود که با سه مشکل مواجه بود، خاطرنشان کرد: مشکلات محله باعث شد مردم محلی منطقه را ترک کنند و اتباع خارجی به محله کوچ کنند. .

وی گام اول را طرح بازسازی این محله دانست که سه بعد مردمی، شهرداری و دولت دارد و تصریح کرد: سه حزب باید همزمان کار خود را انجام دهند.

هدایت گفت: منطقه بازآفرینی نفرآباد به الگوی بازآفرینی تبدیل شده است که سه طرف به طور همزمان در حال فعالیت هستند. .

این مسئول خاطرنشان کرد: تهران 4 هزار و 277 هکتار بافت فرسوده شهری داشت که با اجرای مشوق های شهرسازی، حدود 5 هزار هکتار بافت شهری ناکارآمد به این میزان اضافه شده و طرح های بازآفرینی شهری در این مناطق در حال اجراست. .

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح توسعه منطقه جنوب در حال تهیه است و تا سه ماه آینده تکمیل می شود.

وی گفت: برای مناطق مشکل دار شهر تهران طرحی تدوین شده و با روش بازآفرینی شهری اقداماتی انجام شده و موانع توسعه شهری در این مناطق برطرف شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جا به جایی ترمینال جنوب به کجا رسید؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جا به جایی ترمینال جنوب به کجا رسید؟"، کلیک کنید.