به‌کارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است

به‌کارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است

هنر مدرسه/ کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: افرادی که شهروندان را به کار می گیرند یا به آنها مال غیر منقول می دهند مجرم بوده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

سردار قاسم رضایی در حاشیه دیدار با نمایندگان فقهای استان کهگیلوه و بویراحمد و امام جمعه شهرستان یاسوز افزود: همه مرزهای کشور ما ملی است و همه ما در هر کجا که هستیم ایرانی هستیم در ایران. مرزها هم مسئولیت دارند و هم حقوق».

وی با اشاره به مرز مشترک پاکستان و افغانستان با دو کشور گفت: قرارگاه مرصاد، قرارگاه رسول اکرم(ص) و قرارگاهی که سپاه و ارتش برای انسداد مرزها برای مقابله با جرائمی مانند مواد مخدر در مرز تلاش می کنند. در حال حاضر با ما همکاری می کند

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور به همکاری دولت با نیروی انتظامی در انسداد و بسیج مرزها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دولت برای تقویت انسداد مرزها اعتباراتی را تصویب کرده است و اکنون همه چیز به خوبی پیش می رود، اما آنچه باید انجام شود باید انجام شود. . طبق پروتکل مرزی هر دو کشور ایران و افغانستان یا ایران و پاکستان باید مراقب مرز خود باشند.

سردار رضایی بیان کرد: انتظار ما این است که هم حاکمان فعلی افغانستان و هم دولت پاکستان بر اساس پروتکل به مسئولیت خود در حفاظت از مرزهای خود عمل کنند، هر چند در حال انسداد مرزها هستیم، اما مسئولیت اصلی بر اساس پروتکل است. کشور همسایه مدیریت لازم را دارد.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی و ضروری مرزبانان پاکستان کنترل و مدیریت مرزهای این کشور است و خاطرنشان کرد: به معنای واردات مواد مخدر در برخی از مرزهای مشترک ما با پاکستان نیست، داروهایی که در افغانستان تولید می شود اما وارد می شود. پس مرزبانان پاکستان نیز باید مسئول ورود اتباع غیرمجاز به کشور ما باشند.

وی ادامه داد: همسایگان ما باید به وظایف خود عمل کنند، همانطور که ما کنترل می کنیم تا تردد غیرمجازی یا محموله های غیرمجاز به آنها نرسد، باید این کار را از طریق پایانه ها و معابر مرزی انجام دهند انجام شود.

جانشین فراضا گفت: البته پاکستان نسبت به دو سال گذشته اقدامات بهتری انجام داده و محاصره و استقرار مراکز را دنبال کرده است، اما همچنان شاهد ورود اشرار و تروریست ها در برخی مناطق هستیم که حاکمان فعلی شرق بیشتر خواهند شد. مراقب مرز باشید

سردار رضایی افزود: ورود و حضور اتباع غیرمجاز در هر کشوری از دنیا جرم محسوب می شود و حضور آنها در کشور ما نیز جرم است.

وی تصریح کرد: در این زمینه با دولت افغانستان و حاکمان فعلی صحبت کرده ایم. برخی از شهروندان با هویت خود به کشور خود باز می گردند. باید به آنها اخطار داد که این یک عمل مجرمانه است و باید خود را به پلیس معرفی کنند تا دور شوند.

به گزارش هنر مدرسه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان گفت: توصیه من به کسانی که شهروندان را استخدام می کنند یا به آنها ملکی می دهند این است که کارشان مجرمانه است و برای اینکه مرتکب جرم نشوند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. ” بوده است

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به‌کارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به‌کارگیری و در اختیار گذاشتن مِلک به اتباع غیرمجاز جرم است"، کلیک کنید.