کشف زمین‌خواری ۵۰۰۰ متری در شرق تهران

کشف زمین‌خواری ۵۰۰۰ متری در شرق تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری دو متهم زمین خواری در شرق تهران خبر داد.

به گزارش هنر مدرسه، سرهنگ مهدی افسری در خصوص جزییات این خبر گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یکی از جاعلان حرفه ای اسناد دولتی با همکاری یکی از متصدیان دفتر تهران اقدام به جعل و جعل کتاب ها کرده است. و با واگذاری قطعه ای به مساحت بیش از پنج هزار متر واقع در خیابان جانبازان به سمت غرب چرخید.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده مشخصات متهم به دست آمده و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای دستگیری متهم فعال بودند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: پس از مدتی متهمی که مسئول دفتر اسناد و مدارک فوق بود دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده لب به اعتراف گشود و همکاری کلاهبردار حرفه ای و فردی را پذیرفت. وی در چندین مورد کلاهبرداری و تملک زمین با جعل اسناد اقدام به تصرف این زمین کرده است.

افسری گفت: با اعترافات متهم، همدست وی نیز دستگیر و با اعترافات وی، پرونده تکمیل و به مراجع قضایی ارسال و در نهایت هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به دادسرا منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش واقعی این کلاهبرداری ها و کلاهبرداری ها را 140 میلیارد تومان اعلام کردند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه با شماره تلفن 02166747343 یا 09999871392 با پلیس تماس بگیرند. .

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف زمین‌خواری ۵۰۰۰ متری در شرق تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف زمین‌خواری ۵۰۰۰ متری در شرق تهران"، کلیک کنید.