کاهش قربانیان تصادفات جاده‌ای در نیمه اول شهریورماه ۱۴۰۳

کاهش قربانیان تصادفات جاده‌ای در نیمه اول شهریورماه ۱۴۰۳

جانشین فرمانده پلیس راه کشور از کاهش 31 درصدی فوتی های تصادفات جاده ای در نیمه اول شهریورماه خبر داد.

به گزارش هنر مدرسه، سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به حجم بالای سفرها در تعطیلات اخیر گفت: با توجه به تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر شاهد شلوغی ترافیکی بی سابقه در اکثر محورهای مواصلاتی استان بوده ایم. کشور به ویژه استان های زیارتی و سیاحتی مانند خراسان رضوی، گلستان، مازندران، گیلان و عماره محورهای منتهی به تهران و سایر شهرهای بزرگ بودند.

وی همچنین افزود: در این راستا و برای تسهیل تردد در بزرگراه های پرتردد از جمله آزادراه تهران-شمال، بزرگراه حرج، جاده چالوس و آزادراه رودبار-منزیل با توجه به اینکه ظرفیت تردد پرحجم را ندارند. ، محدودیت هایی اعمال کردیم.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور افزود: به منظور کنترل میزان ترافیک در تعطیلات اخیر حدود 255 ساعت در محور شمالی و محور استان خراسان رضوی یا محور منتهی به مشهد محدودیت ترافیکی اعمال کردیم به همین دلیل ما شاهد ازدحام ترافیکی زیادی نبودیم.

محبی با اشاره به کاهش تلفات تصادفات رانندگی گفت: شهریور ماه پرخطرترین ماه از نظر تصادفات جاده ای است، با توجه به اینکه آمارهای ما نشان می دهد که از اول شهریور تا 26 شهریور امسال تعداد تلفات کاهش و تعداد فوتی ها افزایش یافته است. سال مرگ و میر ناشی از تصادف 31 درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا می شود با توجه به خستگی و خواب آلودگی به عنوان مهمترین عامل تصادفات در جاده های کشور، هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و از خوردن ناهار با عجله خودداری کنند و با رعایت نکات ایمنی، سالم به مقصد برسند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش قربانیان تصادفات جاده‌ای در نیمه اول شهریورماه ۱۴۰۳" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش قربانیان تصادفات جاده‌ای در نیمه اول شهریورماه ۱۴۰۳"، کلیک کنید.