فروش انواع لوازم خانگی در مزایده فوق‌العاده سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود

فروش انواع لوازم خانگی در مزایده فوق‌العاده سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود

دادستان تهران از ادامه مرحله دوم مزایده فروش بیش از 100 هزار دستگاه لوازم خانگی خارجی خبر داد.

به گزارش هنر مدرسه، علی صالحی با اشاره به «دادستان عمومی و انقلاب تهران»، اظهار کرد: بر اساس دستور صریح رئیس قوه قضائیه مبنی بر ورود به دستگاه قضایی در خصوص تعیین تعرفه کالاهای وارداتی انبار شده در بندر. ، گمرک و اموال، فرآیند تعیین محموله های بزرگ لوازم خانگی خارجی معروف به بوش با ورود دستگاه قضایی آغاز شده و در حال پیگیری است.

وی در ادامه افزود: پس از تحویل محموله به نمایندگی اموال، مرحله اول مزایده فروش این اقلام برگزار و نتایج آن اعلام شد.

صالحی گفت: در همین راستا مرحله دوم فروش انواع لوازم خانگی بوش شامل 7 هزار و 389 قلم کالا در مزایده ویژه شماره 618 سازمان جمع آوری و فروش اموال از بیستم برگزار می شود. 28 سپتامبر.

دادستان تهران گفت: 107 ردیف کالای خارجی در مزایده مذکور به مبلغ یک هزار و 206 میلیارد ریال به فروش می رسد.

وی یادآور شد: خوشبختانه با تلاش همکاران ما در تهران و هرمزگان و با توجه به تعامل خوب دستگاه های اجرایی مرحله اول حراج لوازم خانگی بوش با موفقیت کامل برگزار شد.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارش کارشناسان و مراجع مربوطه، در صورت تاخیر در فرآیند جذب این محموله بزرگ لوازم خانگی خارجی، محصولات مذکور به دلیل شرایط جوی و موقعیت مکانی دچار فرسودگی و استهلاک خواهند شد. ذخیره سازی

متقاضیان شرکت در مزایده شماره 618 سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده می توانند کالا یا کالاهای موضوع این مزایده را پس از دریافت نامه از اداره کل اموال تملک استان هرمزگان بازدید نمایند. آنها می خواهند

همچنین شرکت کنندگان در مزایده توجه داشته باشند که ثبت نام مزایده صرفا از طریق سامانه رسمی تدارکات به آدرس اینترنتی setadiran.ir انجام خواهد شد.

ارائه پیشنهاد قیمت نیز به همین ترتیب انجام می شود و شرکت کنندگان در مزایده می توانند با ذکر آدرس اینترنتی ذکر شده و با امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی با شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است و امکان بازدید از محصولات ارائه شده وجود دارد. همه روزه از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فروش انواع لوازم خانگی در مزایده فوق‌العاده سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فروش انواع لوازم خانگی در مزایده فوق‌العاده سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود"، کلیک کنید.