ضدحال رونالدو به عراقی‌ها! – هنر مدرسه

ضدحال رونالدو به عراقی‌ها! - هنر مدرسه

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ این می تواند بدترین خبر برای هواداران فوتبال عراق و طرفداران کریستیانو رونالدو باشد. با انتشار اخباری در این خصوص در ساعات گذشته، این بار رسمیت پیدا کرده و باشگاه النصر در مورد وضعیت سلامتی CR7 اطلاعیه ای منتشر کرده است.

به گزارش ورزش سه، فوق ستاره پرتغالی به دلیل بیماری قادر به سفر با النصر به بغداد و دیدار با الشرطه نیست. یک خبر بد واقعی برای هواداران عراقی که مدت ها منتظر حضور رونالدو در کشورشان بودند و برای دیدن او لحظه شماری می کردند.

در اطلاعیه باشگاه عربستانی آمده است:
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم نصر امروز حال خوبی نداشت و پس از انجام آزمایشات مشخص شد که وی مبتلا به عفونت ویروسی است. پزشک تیم تایید کرده است که او نیاز به استراحت دارد و باید در محل اقامت خود بماند. بنابراین او با این تیم به عراق نخواهد رفت. برای کاپیتان تیم امروز آرزوی بهبودی داریم.

هواداران عراقی که علاقه زیادی به حضور رونالدو در کشورشان داشتند و او را از نزدیک تماشا می کردند و مدت ها در ازدحام جمعیت و صف های طولانی برای خرید بلیت منتظر بودند، حالا با این خبر ناامید کننده مواجه شده اند و نمی توانند پنج توپ را ملاقات کنند. برندگان یا دیدار جهانی فوتبال.

توجه داشته باشید که در هفته اول لیگ برتر، دیدار تیم های النصر و الشرطه فردا در ورزشگاه بغداد برگزار می شود.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضدحال رونالدو به عراقی‌ها! – هنر مدرسه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضدحال رونالدو به عراقی‌ها! – هنر مدرسه"، کلیک کنید.