دمای هوای اهواز در آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد

دمای هوای اهواز در آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت خطرات بحران سازمان هواشناسی گفت: گرم ترین مرکز استان کیشور طی فردا و پس فردا با دمای 49 درجه سانتیگراد گرم ترین پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان در گفتگو با اسنایشر کرد: دوشنبه (19 شهریور) در کیشر کیشر گوی ارام می شود.

و ادامه داد: از هم اکنون تا روز پنجشنبه (19 تا 22 شهریور) در ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و شب بارش های پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید قابل پیش بینی است.

مدیر مرکز پیش بینی و مدیریت خطرات بحران کشور افزود: سه شنبه (30 شهریور) این وضعیت در آذربایجان شمالی غربی و آذربایجان شمالی شرقی نیز رخ خواهد داد. جمعه (۲۳ شهریور) در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و بخش هایی از شمال غرب بارش پراکنده باران و احتمال رعد و برق و رعد و برق پیش بینی می شود.

و ادامه داد: امروز و فردا در شرق و بخش هایی از مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و خاک و گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیائیان افزود: از دوشنبه تا چهارشنبه (20 تا 22 شهریور) روند نسبی افزایش دما را در شمال کشور خواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت خطرات بحران سازمان هواشناسی کشور گفت: آسمان تهران فردا (۲۰ شهریور) صاف و کمینه و بیشینه دمای ۲۴ و ۳۴ درجه سانتیگراد و پس از آن فردا صاف می شود. (21 شهریور) صاف و گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 25 و 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان گفت: فردا و پس فردا این شهرستان کمینه دمای ۸ و ۷ درجه سانتی گراد و اهواز با حداکثر دمای ۴۹ درجه سانتی گراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان خواهد بود.

پایان پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دمای هوای اهواز در آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دمای هوای اهواز در آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد"، کلیک کنید.