استقلال از نظر ذهنی آزاد شده بود 

استقلال از نظر ذهنی آزاد شده بود 

هنر مدرسه:

محمد نیک سیرت بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره پیروزی 3 بر صفر جاوید نکونام و شاگردانش صحبت های خود را درباره مشکلات فنی این دیدار اینگونه آغاز کرد: کاری که جاوید نکونام انجام داد بهترین کار بود. با تغییر شکل تیم و اینکه تیمش 3 از 4 دفاع کند، رالی را به خط هافبک رساند و آنها توپ را در اختیار گرفتند. تیم در شرایط بسیار خوبی قرار داشت که در سه بازی لیگ برتر ندیده ام. به نظر رها شدن احساسی بازیکنان بود. به نظر من مدیریت جاوید نکونام تیم را به شرایط ایده آل رسانده و استقلال به ثبات فنی و تاکتیکی خوبی رسیده است.

استقلالی ها در اوایل دهه 80 در ادامه صحبت های خود به اولین کلین شیت این مهاجم در این فصل اشاره و خاطرنشان کردند: نتیجه یک نمایش خوب، زدن سه گل و بسته نگه داشتن دروازه برای تیم بود. همین که تیم بتواند جلوی گل ها را بگیرد، یک جنبه بسیار مثبت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پیروزی باعث آرامش اردوی استقلال می شود، افزود: فکر می کنم برخی از بزرگان انتقادهای بی جا داشتند. نقد غیر فنی می کردند و دنبال سهام می گشتند. جواد هم می گوید من برای خودم چیزی نمی خواهم و هر کاری می کنم برای موفقیت استقلال است. در مورد جذب بازیکن هم مشخص است که او بر اساس تفکر استراتژیک خود بازیکن جذب کرده و به دنبال مسائل دیگری که گاهی شاهد آن هستیم نبوده است.

از نیک سارت درباره نحوه میزبانی الغرافه پرسیدیم که او در پاسخ گفت: فقط نگران بودم که خدای نکرده اتفاق بدی برای کسی بیفتد. حالا زمین، نور و چیزهای دیگر چطور. فوتبال الان مملکت اقتصادی، فرهنگی، فناوری و… است این وضعیت اصلا شایسته ایران نیست. ما توانایی انجام هر کاری را داریم و می توانیم جزو بهترین ها باشیم. به نظر من این اتفاقات می تواند یک شوک برای مدیران کشور باشد.

مهاجم سابق استقلال با اشاره به موفقیت هادی سای و علیرضا دبیر در دو فدراسیون کشتی و تکواندو افزود: آیا کشتی و تکواندو الان بد کار می کنند؟! سای و دبیر اقتدار مدیر ورزشی مربوطه را نشان داده اند و امیدواریم ذهنیت فوتبال را تغییر دهند. مدیران و مربیان ما باید از فیلتر عبور کنند. فدراسیون باید در این زمینه اقدام کند و بهتر است مدیران ما فوتبالیست باشند. امیدوارم با تمرکز ویژه بر تصمیم گیران آینده دولت و تمرکز ویژه بر انتخاب افراد واجد شرایط و مرتبط به سمت ساخت سخت افزار و نرم افزار لازم حرکت کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال از نظر ذهنی آزاد شده بود " هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال از نظر ذهنی آزاد شده بود "، کلیک کنید.