آرامش پس از طوفان رختکن تیم ملی ایران برای بازی با امارات – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

آرامش پس از طوفان رختکن تیم ملی ایران برای بازی با امارات - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه، تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مقابل قرقیزستان در اولین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 موفق شد سه امتیاز را به دست آورد اما برد ناچیز شاگردان امیر گیل نویی انتقادها را به دنبال داشت. طوفانی همچنین مهدی طارمی مهاجم تیم ملی را از میان تماشاگران ورزشگاه فولاد شهر اصفهان خواهد آورد.

پاسخ سعيد الهوي دستيار او و اميرقلعه نوي به اين انتقادها نه تنها فضاي تيم ملي را آرام كرد، بلكه منتقدان آنها را جدي تر از گذشته كرد و مصمم به اشاره به نكات مورد تاكيدشان شد.

با این حال کاروان تیم ملی ایران روز سه شنبه برای ادامه تمرینات برای دیدار مقابل این تیم راهی امارات شد.

نیوکاسل که به خوبی از حساسیت دیدار با امارات و اعتماد به نفس بالای میزبان پس از پیروزی 3-1 مقابل قطر آگاه است، تصمیم گرفت هر دو طرف را از رختکن خارج کند. از این رو با تعاملات دو روز گذشته خود و ایجاد آرامش در بین اعضای تیم، از آنها خواست که به چیزی جز برد امارات فکر نکرده و با آرامش بازی کنند تا سه امتیاز حساس مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 را کسب کنند.

همین موضوع باعث شادابی ملی پوشان ایران در تمرین عصر دیروز شد تا بار دیگر انرژی و انگیزه به گروه تیم ملی ایران بازگردد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت 19:30 روز سه شنبه در ورزشگاه حجه بن زاید شهر العین برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آرامش پس از طوفان رختکن تیم ملی ایران برای بازی با امارات – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آرامش پس از طوفان رختکن تیم ملی ایران برای بازی با امارات – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.