پیمان فخری: کمر تیم را مقابل مجارستان شکستند!

پیمان فخری: کمر تیم را مقابل مجارستان شکستند!

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ پمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران امروز با اشاره به سه دیدار تیم ملی گفت: این سه المپیکی است که ممکن است به دلیل مصدومیت مدال را از دست بدهیم. همه دیدند که در نیمه نهایی چه اتفاقی افتاد. تمامی سایت های معتبر شمشیربازی تصاویر آن ضربه را منتشر کردند. من هم برای داور اشک فرستادم.

وی ادامه داد: تیم ما خیلی خوب شروع کرده است. آمریکا سخت ترین حریف ما در این مسابقه بود و توانستیم این تیم را شکست دهیم. تیمی که پارسال مجارستان و فرانسه را شکست داد. اما آنها در بازی نیمه نهایی کمر تیم ما را شکستند. آنها ما را در بازی شکست دادند. من از این همه حرف زدن در مورد داور خسته شدم.

فخری با اشاره به دیدار مقابل فرانسه در حضور 10 هزار تماشاگر گفت: این تیم بعد از بازی نیمه نهایی از هم پاشید. قبل از بازی خیلی به بچه ها گفتم که به بازی این تیم نیایند اما بچه ها نتوانستند خودشان را کنترل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدتی از تیم ملی دور بوده و این تاثیری در از هم پاشیدگی تیم داشته است، گفت: دو ماه است که هدایت تیم را برعهده دارم و تیم خوبی ساخته ام. این دو ماه البته اگر وقت بیشتری داشتم گروه را طور دیگری می بستم. شاید این بچه ها تیم را می ساختند اما من انتخابی می کردم که برای کسانی که در تیم بودند حاشیه ایمنی نداشت. شما می بینید که چگونه یک بازیکن دراز می کشد و تنها سه شوت می زند.

فخری در خصوص حضور کریستین بائو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به من فرصت بدهید که در این مورد صحبت نکنم. کریستین بائو هرگز سرمربی تیم ملی ایران نبوده است. بچه های ما در کمپ کریستین بائو تمرین می کردند. این مربی دو جلسه تمرینی با علی پاکدامن داشت و سرمربی باید تک به تک با بچه ها تمرین می کرد. این تیم پنج ماه است که مربی ندارد اما کسی نپرسید چرا؟ تیمی که به اردو رفت هم فرصت تمرین را از دست داد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: این تیم آنقدر گیج شده بود که در بازی آخر حتی نتوانستم احساسات بچه ها را کنترل کنم.
در ادامه این گفتگو پمان فخری با سوالی درباره اختلافات تیم ملی مواجه شد که در برابر آن سکوت کرد.
وی در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی نیز گفت: در این باره چیزی نمی گویم.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیمان فخری: کمر تیم را مقابل مجارستان شکستند!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیمان فخری: کمر تیم را مقابل مجارستان شکستند!"، کلیک کنید.