هواشناسی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / پیش بینی هوا طی ۵ پنج روز آینده

هواشناسی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / پیش بینی هوا طی ۵ پنج روز آینده

هنر مدرسه:

امین حسین نخسینه با اشاره به پیش بینی هوای امروز کشور گفت: امروز در بخش هایی از استان های گیلان، مازندران، گلستان و شمال شرق آذربایجان بارش پراکنده و در سیستان و بلوچستان بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. هرمزگان، فارس و کرمان.

وی همچنین افزود: روز جمعه 21 مردادماه در شمال غرب آذربایجان و بخش هایی از آذربایجان شرقی در حاشیه دریای خزر، ارتفاعات البرز در استان های تهران و سمنان و در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات غربی بارش های پراکنده وجود دارد. جنوب و کرمان، شمال و غرب هرمزگان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات، شرق و شمال فارس و ارتفاعات جنوبی اصفهان در بعدازظهر و اواخر شب رخ می دهد.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، روز شنبه 22 مرداد ماه، بارش های پراکنده در شمال آذربایجان و آذربایجان شرقی، بخش هایی از استان گلستان و خراسان شمالی دور از دسترس نیست.

نخسینه گفت: بعدازظهر یکشنبه 23 مرداد در شمال آذربایجان غربی و در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و کرمان افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود. در سایر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و گفت: بعدازظهر دوشنبه 24 مرداد در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی یادآور می شود: طی پنج روز آینده در نواحی شرق، جنوب غرب، غرب، مرکز کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد. خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر از امروز تا یکشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: فردا 21 مرداد ماه آسمان تهران صاف تا نیمه ابری، تا ساعاتی دیگر وزش باد و افزایش وزش باد در استان تهران پیش بینی می شود. بعد از ظهر. کمینه و بیشینه دما 24 و 38 درجه سانتیگراد و در روز جمعه 22 مرداد از بعدازظهر صاف تا کمی ابری وزش باد افزایش می یابد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک، حداقل و حداکثر دما 26 و 39 درجه سانتیگراد.

نخسینه در پایان گفت: اردبیل با کمینه 13 و 14 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 47 درجه سانتیگراد فردا و پس فردا سردترین و گرمترین مراکز استانها پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / پیش بینی هوا طی ۵ پنج روز آینده" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / پیش بینی هوا طی ۵ پنج روز آینده"، کلیک کنید.