سرقت موتورسیکلت با جعل عنوان مامور پلیس در غرب تهران

سرقت موتورسیکلت با جعل عنوان مامور پلیس در غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق مامورنما در غرب تهران خبر داد.

به گزارش هنر مدرسه، سردار علی ولی پور گودرجی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلت وی توسط دو مرد ناشناس که خود را مامور پلیس بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. و با تحقیق متوجه می شوند چندین سرقت مشابه توسط همین افراد در منطقه آزادی و تهرانسر نیز رخ داده است.

وی همچنین افزود: در تحقیقات تیم ویژه پلیس آگاهی و اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ که با سامانه اطلاعاتی و پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام شد، مشخص شد که متهم با جعل عنوان افسری پلیس آگاهی و زیر نظر رانندگی می کرد. به بهانه های واهی مانند استفاده از لباس پلیس و تخلف از دستور قضایی، موتورسیکلت متوقف و به سرقت رفت.

ولی پور گودرجی با اشاره به اینکه این دو سارق توسط کارآگاهان شناسایی شدند، گفت: در نهایت کارآگاهان پس از هماهنگی با مراجع قضایی و کسب مجوزهای لازم، این افراد را در مخفیگاه هایشان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند. همچنین محل سکونت این افراد مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: دو متهم در بازجویی به حداقل پنج فقره جعل عنوان افسری و به همین ترتیب سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده کامل برای ادامه رسیدگی به جنایت و تحقیقات تکمیلی در خصوص موضوع به دادسرا اعزام شدند. ” همچنان ادامه دارد.”

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرقت موتورسیکلت با جعل عنوان مامور پلیس در غرب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرقت موتورسیکلت با جعل عنوان مامور پلیس در غرب تهران"، کلیک کنید.