دستگیری محکوم متواری و سرکرده باند کلاهبرداری در پوشش فروش تجهیزات پزشکی

دستگیری محکوم متواری و سرکرده باند کلاهبرداری در پوشش فروش تجهیزات پزشکی

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراضا گفت: با تلاش کارآگاهان، سرکرده باند حرفه ای و کلاهبردار را که مبالغ هنگفتی را سرکوب و سپس با تبلیغات گسترده و عقد قراردادهای کلان پزشکی و درمانی متواری شده بود، شناسایی و دستگیر کردند. . مرکز

به گزارش هنر مدرسه، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح این خبر گفت: پس از شیوع و شیوع ویروس کرونا در سال های 1397 و 1398 و همزمان با کمبود لوازم بهداشتی و نیازهای عمومی به ویژه از مراکز درمانی مواجه شد. زیرا سودجویان با تبلیغات گسترده دروغین در فضای مجازی خود را به عنوان فروشنده اصلی این ابزارها معرفی می کنند.

وی همچنین گفت: این کلاهبرداران پس از اعتمادسازی، قراردادهای میلیاردی به ویژه با بیمارستان ها، مطب ها، کلینیک های جراحی زیبایی و… و از طریق این قراردادها تحت پوشش 40 میلیارد تومانی منعقد می کردند. سپرده گذاری می کند، کلاهبرداری می کند و سپس فرار می کند.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فرازه گفت: پرونده های زیادی در این زمینه در پلیس آگاهی سراسر کشور تشکیل شده است و با توجه به پیچیدگی فعالیت این دسته از مجرمان، مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی به امانت سپرده شده است. با مأموریت شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه ای و کلاهبردار.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با استفاده از اقدامات پیچیده اطلاعاتی و فنی و همچنین انجام عملیات مخفیانه در ساعات مختلف شبانه روز در نهایت اواخر مردادماه سال جاری مخفیگاه متهم اصلی و سرکرده آن را شناسایی کردند. وی در تهران هویت جعلی داشت و طی یک عملیات ضربتی غافلگیرانه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آذین با اشاره به برخورد قاطع پلیس با متهمان و مجرمانی که قصد سوء رفتار با مردم را دارند، تاکید کرد: تلاش پلیس برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری محکوم متواری و سرکرده باند کلاهبرداری در پوشش فروش تجهیزات پزشکی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری محکوم متواری و سرکرده باند کلاهبرداری در پوشش فروش تجهیزات پزشکی"، کلیک کنید.