ادعای جالب پس از تساوی برابر پرسپولیس؛ آنها برای قهرمانی آسیا باید بجنگند

ادعای جالب پس از تساوی برابر پرسپولیس؛ آنها برای قهرمانی آسیا باید بجنگند

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال شغل آهن در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ایوب آهن که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: تیم ها در هفته اول کمتر از یکدیگر شناخت دارند. به خصوص تیم پرسپولیس که چند پست تغییر داد و گزینه ها اغلب ناشناخته بودند. البته ما افرادی مثل علی علیپور را می شناختیم.

وی با اشاره به گل زودهنگام گاندوها گفت: در ابتدای بازی اتفاق خوبی داشتیم و گل خوردیم. بعد از آن طبیعی بود که به پرسپولیس حمله کنیم. اما توانستیم در برابر حمله دشمن مقاومت کنیم. در پایان نیمه اول یک گل خوردیم و در نیمه دوم یکی دو موقعیت خوب داشتیم. پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و مدعی قهرمانی در لیگ امسال، طبیعتا فشار بیشتری بر حریف خود وارد خواهد کرد.

سرمربی ایوب اهن با توجه به اینکه کار سختی را در زمینه مربیگری انجام داده است، تصریح کرد: چهارشنبه گذشته برای چهار بازیکن ما کارت بازی صادر نشد و جای ما بسیار خالی بود. چابرادزه برای بازی مناسب نبود و گازی پور، رجبی، آزاده و شوستری را در اختیار نداشتیم. بچه ها با تمام وجودشان بازی می کنند و زمان می برد تا در تیمشان جا بیفتند. بوی آهن سال گذشته پس از 6 یا 7 سال به جایگاه خوبی رسید.

ربیعی با اشاره به مشکلات مالی Job Ahn خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیرعامل کارخانه و اعضای هیئت مدیره باشگاه Job Ahn ما را در تقویت تیم یاری کنند. ما همه مسائل را درک می کنیم اما قرارداد بازیکنان پارسال تسویه نشده و قراردادهای امسال نیز پیش پرداخت نشده است. تا اینجا بچه ها ثابت کرده اند که چقدر به پیراهن Smelter اهمیت می دهند.

وی درباره لزوم جذب بازیکنان جدید برای جایگزینی جاب آن گفت: تیم باید جلوی زمین تقویت شود و حداقل 2 بازیکن جدید می خواهد. تلاش کردیم اما بازیکنانی که می خواستیم با استراتژی ما سازگار نبودند. تلاش هایی برای جذب بازیکنان خارجی انجام شد اما موفق نشدند. امیدوارم با همکاری و تعامل این نواقص را برطرف کنیم.

ایوب اهن سرمربی تیم درباره دریافت گل در دقایق پایانی نیمه اول گفت: در زمان بدی گل خوردیم اما در زمان خوبی هم گل خوردیم. نمی توانم بگویم تساوی با پرسپولیس نمی تواند برای ایوب اهن راضی کننده باشد. باید با بلوک های جمع و جور بازی می کردیم و کمتر به پرسپولیس فرصت می دادیم.

ربیعی با تمجید از بازیکنان پرسپولیس گفت: سطح اوستون اورونوف واقعا بالاست و در کنترل و تقابل های تک به تک عملکرد خوبی داشت. ایوب المود مدافع راست پرسپولیس هم خوب بازی کرد. پرسپولیس بازیکنانی چون بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر را از دست داده است اما فرشاد احمدزاده، علی علیپور، مرتضی پورعلیگنجی و آل کثیر به ترکیب بازگشته اند.

وی پرسپولیس را تیم خطرناکی خواند و خاطرنشان کرد: شاید پرسپولیس برای رسیدن به شرایط ایده آل با مربی جدید نیاز به زمان داشته باشد. خوشحالم که در اولین بازی لیگ در خانه به مدافع عنوان قهرمانی امتیاز گرفتیم.

ایوب آهن سرمربی اراک در خصوص میزبانی اراک در دیدار شاگردانش با پرسپولیس گفت: افتخار دارم که یک سال سرمربی آلومینیوم هستم و به مردم استان مرکزی و شهر اراک ارادت دارم. زمین ورزشگاه امام خمینی عالی بود و استانداردهای رختکن و مسابقات عالی بود.

ربیعی در پاسخ به سوالی در مورد کیفیت تیم پرسپولیس گفت: صرف نظر از هیاهو باید بگویم که فقط استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مدعی قهرمانی هستند. این تیم ها در چند فصل اخیر از رتبه اول به چهارم رسیده اند و به لطف خدا تیم من مس رفسنجان و ایوب آهن دو فصل متوالی به مقام پنجم رسیده اند. این چهار گروه کیفیت های متفاوتی دارند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس مدعی قهرمانی و نزدیک به قهرمانی لیگ برتر است، گفت: این باشگاه علاوه بر مدعی بودن در لیگ باید قهرمانی در آسیا را نیز هدف قرار دهد.

ایوب آن سرمربی با انتقاد از سهمیه بازیکنان برای نیمکت هر تیم گفت: باید از باشگاه ها حمایت کرد. تعداد بازیکنان بزرگسال روی نیمکت کمتر است. قبل از کرونا هر تیم 18 بازیکن در لیست بازی داشت و بعد از کرونا این تعداد به 20 بازیکن و تعداد تعویض ها به 5 تعویض افزایش یافت. اکنون 18 بازیکن بزرگسال داریم که 5 بازیکن تعویضی دارند.

ربیعی الزام سازمان لیگ به حضور دو بازیکن زیر 21 سال روی نیمکت تیم را تصمیم بسیار خوبی عنوان کرد و گفت: توصیه می کنم تعداد بازیکنان بزرگسال از 7 نفر به 8 نفر افزایش یابد. لیست تیم ارسال شده به سازمان لیگ شامل 20 بازیکن بزرگسال و 8 بازیکن زیر 23 سال است. از بین این 28 نفر، 18 نفر باید انتخاب شوند.

وی با اشاره به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) خاطرنشان کرد: بیژن حیدری کاملاً سوت زد و دو صحنه بررسی شده در اتاق VAR تصمیم او را تایید کرد. استفاده از VAR باعث آرامش خاطر افراد حاضر در ورزشگاه می شود. ما اعتراضی به داوری ندیده ایم و امیدوارم به جایی برسیم که همه بازی ها با کمک داوران ویدیویی انجام شود.

ایوب آن، سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که گوندوس ها برای لیگ امسال چه برنامه ای دارند، گفت: تیم هایی هستند که هزینه بیشتری می کنند و بازیکنان ملی پوش زیادی دارند. این بدان معنا نیست که تیم هایی مانند جاب آن به ایجاد شگفتی ها اعتقادی ندارند.

ربیعی با اشاره مجدد به بودجه 240 میلیارد تومانی باشگاه شغل آهن، گفت: اگر من مربی می خواهم برای کسب سهمیه آسیایی بجنگم، باید دستانم مثل نیمی از آن تیم باز باشد تا بتوانم مسابقه دهم. به دست آوردن تیمی با بودجه ای مثل ایوب آهن سخت است اما معتقدم می توانیم تیم قابل احترامی در لیگ باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادعای جالب پس از تساوی برابر پرسپولیس؛ آنها برای قهرمانی آسیا باید بجنگند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادعای جالب پس از تساوی برابر پرسپولیس؛ آنها برای قهرمانی آسیا باید بجنگند"، کلیک کنید.