آماده‌ترین ستاره‌های پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید

آماده‌ترین ستاره‌های پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید

هنر مدرسه:

پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیست و دوم، 2 ماه پرماجرا و جنجالی را پشت سر گذاشت و چهره تیم قهرمان به کلی تغییر کرد. به طوری که اسمار ویرا جای خود را به خوان کارلوس گاریدو داد و چهره های شاخصی چون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، وحدت حنانوف، عبدالکریم حسن و مهدی ترابی از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شدند. الکسیس گنجوز، ایوب العمود، فرشاد احمدزاده و نام علی علیپور روی سبد خرید پرسپولیس دیده می شود.

مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی پس از بهبودی پس از پارگی رباط صلیبی به فهرست پرسپولیس بازگشتند و شکل و شمایل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را به کلی تغییر دادند. کمتر از 2 هفته مانده به شروع فصل جدید، سرخپوشان پایتخت در حال گذراندن یک دوره تمرینی پیش فصل در ترکیه هستند و بررسی کارنامه این تیم زیر نظر گاریدو نشان می دهد قرمزهای پایتخت از ابتدای فصل تاکنون 4 بازی دوستانه انجام داده اند. . کار سرمربی.

قرمزهای پایتخت در بازی رفت به مصاف تیم منتخب آکادمی خود رفتند و سپس نوبت به مصاف تیم های پرشین تهران و اکسین البرز رسید. در بازی رفت پس از تور ترکیه، دیدار تدارکاتی مقابل الاهلی بحرین، بررسی عملکرد شاگردان گاریدو نشان داد که آنها در 4 بازی دوستانه موفق به زدن 24 گل شدند. آنها 4 برد متوالی بدون گل دریافت کرده اند که آمار قابل توجهی است و دو بازیکن در ثبت این آمار موثر بوده اند.

بازگشت عالی آقای گل

علی علیپور در شرایطی به پرسپولیس بازگشت که همچنان عنوان برترین گلزن این باشگاه در تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد. بررسی مدل بازی قرمزها در بازی های دوستانه نشان می دهد که گاریدو به ترکیب 2-4-4 اعتقاد دارد و به نظر می رسد علی علیپور و عیسی آل کثی زوج هجومی پرسپولیس برای فصل آینده هستند. نکته جالب توجه درخشش علیپور در بازی های پیش فصل است. به طوری که توانست در 3 مسابقه 4 بار به عنوان گلزن بدرخشد و پس از ناکامی در دیدار پرشین تهران موفق شد 2 بار مقابل تیم اکسین البرز و الاهلی بحرین گلزنی کند!

یاسین در راه بازگشت به رویا

یاسین سلمانی ستاره جوان و آینده دار فوتبال ایران که فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و خیلی زود از لیست پرسپولیس خط خورد، یکی از چهره های شاخص پرسپولیس پس از مصدومیت است. مسابقات فصلی و با تیم منتخب آکادمی پرسپولیس موفق شد به مصاف اکسین البرج برود و 3 بار در جایگاه گلزن ایستاد. حضور سلمانی در پست وینگر در غیاب مهدی ترابی افزایش یافت. او توانایی بازی در پست هافبک هجومی را دارد و به نظر می رسد درخشش سلمانی او را به یکی از عناصر کلیدی ترکیب پرسپولیس در فصل آینده تبدیل کند.

نمره قبولی ایوب و فرشاد

ایوب آلمود از زمان پیوستن به پرسپولیس توانسته در 2 بازی دوستانه متوالی مقابل تیم های اکسین البرز و الاهلی بحرین به عنوان یک گلزن بدرخشد و نقش پررنگ خود را در فعالیت های تهاجمی نشان دهد. در کنار آلمود، فرشاد احمدزاده یکی دیگر از خریدهای موفق پرسپولیس در تور پیش فصل بود و علاوه بر گلزنی به اگزین، در برد سرخپوشان مقابل الاهلی بحرین نقش داشت و درخشید. دو بار گلزن. سروش رفیع و وحید امیری از دیگر بازیکنان آماده و آماده پرسپولیس در تور پیش فصل به همراه محمد حسین کنعانی زادگان هستند.

منبع: Football360

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده‌ترین ستاره‌های پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده‌ترین ستاره‌های پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید"، کلیک کنید.