فرصت ویژه برای ستاره ایران در ایتالیا/ طارمی در ترکیب اصلی اینتر

فرصت ویژه برای ستاره ایران در ایتالیا/ طارمی در ترکیب اصلی اینتر

هنر مدرسه:

با صعود آرژانتین و فرانسه به فینال کوپا آمریکا و یورو 2024، دو مهاجم نوک اینتر، لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام تا ماه آگوست در دسترس نخواهند بود و طبیعتا مهدی طارمی، مهاجم ایرانی جدید اینتر را در هفته های ابتدایی سری آ ترک خواهد کرد. به عنوان شروع کننده فضای خوبی به شما می دهد. طارمی می تواند در بازی های دوستانه پیش فصل نیز حضور داشته باشد.

فوتبال نویس گاتزتا دلو اسپورت مقاله خود را آغاز می کند و می نویسد مهدی طارمی می تواند از همان ابتدا انتظار شانس خوبی برای نشان دادن شایستگی های خود داشته باشد.

متن زیر آماده شده است: “اینتر به ساعت نگاه کنید و منتظر بمانید. فردا در وعده صبحانه اینتر متوجه خواهد شد که آیا فصل بی پایان لائوتارو مارتینز به نیمه نهایی کوپا آمریکا می رسد یا خیر.

پس از آن، در پایان روز، اینتر با یادداشت های دیگری در دفترچه خاطرات به خواب می رود، یکی، مارکوس تورام و فرانسه به نیمه نهایی یورو که پرتغال را شکست می دهد، که آنها را تا 9 جولای مشغول خواهد کرد. و گزینه دو، پرتغال مارکوس را کنار می گذارد و آماده رفتن به تعطیلات است. صرف نظر از این، یک چیز مسلم است. تورام و لائوتارو از 21 روزی که باشگاه به همه بازیکنان داده استفاده خواهند کرد و ما فقط باید بفهمیم چه زمانی.

در اینجا اگر تورام و لائوتارو بیایند، مهاجم آرژانتینی در 15 جولای (25 ژوئیه) در میامی به دنبال سومین جام متوالی با آرژانتین خواهد بود و تورام در 14 جولای (24 ژوئیه) در برلین برای یورو می جنگد. بنابراین، لائوتارو و مارکوس آپیانو تا 5 تا 6 آگوست (15 مرداد) یعنی حدود ده روز مانده به شروع مسابقات، به اردوی تمرینی باز نخواهند گشت.

در عوض، مهدی طارمی قرار است هر زمان که تورام و لائوتارو آمدند، برای اینتر بازی کند. هنگامی که تمرینات پیش فصل اینتر در 13 جولای آغاز می شود، مهدی آنجا خواهد بود و ماموریتی برای تکمیل کردن دارد و از تمام پیش فصل های موجود استفاده می کند تا اینزاگی را متقاعد کند که برای ترکیب اولیه فوری به او تکیه کند.

طارمی شروع خوبی دارد

مهدی از ابتدا امیدوارکننده شروع کرد. او برای تسریع در تطبیق خود، زبان ایتالیایی را زود شروع کرد، چندین بار برای یافتن خانه به میلان رفت (ماموریت انجام شد) و از همه مهمتر فرصت ملاقات با اینزاگی را پیدا کرد: “من و مربی صحبت خوبی با هم داشتیم.”

مهاجم سابق پورتو پس از دیدار با اینزاگی گفت: کار با او هیجان انگیز خواهد بود. از تماشای بازی های اینتر از تلویزیون، احساس یک تیم قوی و جمع و جور با ارتباط خوب بین گروه و ایده های مربی را به من دست داد.”

اینزاگی و کادرش نیز قدمی فراتر گذاشته اند: طارمی از راه دور مورد مطالعه قرار گرفته و آنالیز ویدیویی تضمین کرده است که حضور او در ترکیب بدون دردسر زیاد امکان پذیر خواهد بود. چون مهدی می تواند به عنوان یک مهاجم مرکزی ناب بازی کند یا به عنوان مهاجم دوم. می تواند به بازی عمق دهد یا به عنوان یک هدف در جعبه عمل کند. او گل می زند و گل می زند، کاری که لائوتارو و تورام در فصل گذشته انجام دادند. او بیهوده جذب نشد و یک ماه تمام فرصت دارد تا این را به مربی نشان دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرصت ویژه برای ستاره ایران در ایتالیا/ طارمی در ترکیب اصلی اینتر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرصت ویژه برای ستاره ایران در ایتالیا/ طارمی در ترکیب اصلی اینتر"، کلیک کنید.