سردار آزمون؛ سوپر ترانسفر تراکتور می‌شود؟

در روزهای آینده اگر خبرهایی مبنی بر توافق “سردار آزمون” مهاجم ملی پوش ایرانی و باشگاه های رم و لورکوزن با جنوزی و انتقال او به تراکتورسازی را شنیدید، خریدهایی که جنوزی در گذشته انجام داده است، تعجب نکنید. 10 روز و یک کهکشان از او بعید است که شایعه بستن تیم تراکتورسازی صحت داشته باشد.

سردار آزمون; سوپر انتقال تراکتور می شود؟

هنر مدرسه:

از آنجایی که رابطه سردار آزمون با باشگاه لورکوزن به مشکل خورده و مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان حتی مجبور است به صورت جداگانه در این باشگاه تمرین کند، بعید نیست راه آزمون و این باشگاه آلمانی جدا شود. این زمانی است که گزارش های تایید نشده نیز از مذاکرات اولیه میان جانوجی و آزمون خبر می دهند.

آزمون که بارها علاقه زیاد خود را برای بازی در تراکتورسازی و پیوستن به این باشگاه اعلام کرده و با جدایی قطعی از لورکوزن و عدم ارائه پیشنهاد خارجی، به احتمال زیاد به پیشنهاد نجومی گنوزی پاسخ مثبت داده و راهی تراکتورسازی خواهد شد. اسکوچیچ بار دیگر در کنار سایر شهروندان تراکتوری دانشجو شد.

انتقال احتمالی سردار آزمون به تراکتورسازی، علاوه بر واقعیت بخشیدن به هواداران رویای مشترکش، زنوزی و تبریزی، معامله ای خارج از “بمب نقل و انتقالات” در لیگ پیش رو و یک “سوپرانتقال” هیجان انگیز است که برای تراکتورسازی در نظر گرفته می شود. در مسابقات قهرمانی امسال برای زین کردن اسب خود را!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردار آزمون؛ سوپر ترانسفر تراکتور می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردار آزمون؛ سوپر ترانسفر تراکتور می‌شود؟"، کلیک کنید.