دی‌ماریا: عاشق کار با مورینیو بودم / ام‌باپه قطعا توپ طلا خواهد گرفت

دی‌ماریا: عاشق کار با مورینیو بودم / ام‌باپه قطعا توپ طلا خواهد گرفت

آنخل دی ماریا، کهنه کار آرژانتینی با طرف فرانسوی مصاحبه کرده و در مورد دوران حضورش در مادرید در کنار کریم بنزما و کیلیان امباپه صحبت کرده است.

به گزارش هنر مدرسه، دی ماریا که آخرین بازی خود را با آرژانتین در فینال کوپا آمریکا انجام خواهد داد، در گفت وگو با مجله Equip درباره دوران حضورش در رئال مادرید گفت: زمانی که به رئال مادرید رسیدم ستاره های باورنکردنی حضور داشتند و در نهایت من حتی زمانی که بنزما، بیل و کریستیانو رونالدو حضور داشتند، من جای خود را در کنار مودریچ و ژابی آلونسو باز کردم من در این تیم بودم و در نهایت با بازی در این پست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم.

آنخل دی ماریا درباره کریم بنزما ادامه داد: بنزما بازیکنی است که کیفیتش منحصر به فرد است: او را نمی بینی و ناگهان بدون هشدار توپ را می گیرد، دو یا سه بازیکن را بیرون می آورد و یک پاس عالی می دهد یا گل می زند. او شایسته توپ طلا بود.”

او در پایان درباره کاپیتان تیم ملی فرانسه گفت: امباپه سرعت فوق العاده ای دارد که می تواند هر لحظه تفاوت را ایجاد کند، حتی وقتی بازی بسته به نظر می رسد، فضا را می بیند و شروع به دویدن می کند و اگر توپ خوبی به او بدهید، تعیین کننده است. برای من، واضح است که او در نهایت توپ طلا را خواهد برد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دی‌ماریا: عاشق کار با مورینیو بودم / ام‌باپه قطعا توپ طلا خواهد گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دی‌ماریا: عاشق کار با مورینیو بودم / ام‌باپه قطعا توپ طلا خواهد گرفت"، کلیک کنید.