تکرار خاطرات لندن ۱۲ سال بعد در پاریس/ این اروپایی‌های ناخن خشک! – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری هنر مدرسه – رضا خسروی – پاریس: 12 سال پس از اینکه لندن میزبان بازی های المپیک 2012 بود و بارها مورد اعتراض و انتقاد شرکت کنندگان و میهمانان به دلیل ایرادات و خطاهای سازماندهی در این رویداد قرار گرفت، فرانسه میزبان بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان است و همین اعتراض ها و انتقادات را بار سنگینی بر دوش خود می بیند. .

یادآوری اتفاقاتی که در المپیک لندن رخ داد، هر چند از نظر نتیجه و مدال، برای ایران و کاروان ورزشی اش شیرین است و شیرینی بهترین نتیجه تاریخ المپیک ایران همچنان بر زبان این کشور ماندگار است. ورزش، اما تکرار آن روزها غرور کشورهای اروپایی را که رویدادهای ورزشی را تحریم کردند، تحت تاثیر قرار داد

پس از 12 سال خاطرات لندن در پاریس تکرار می شود/ این اروپایی های ناخن خشک!

بین لندن و پاریس، ریو برزیل و توکیو ژاپن میزبان و شرکت‌کنندگان بازی‌های المپیک هستند که با خاطره‌ای خوب و کمترین انتقاد در این دو رویداد حضور پیدا می‌کنند و با خاطره‌ای خوب به کشور خود باز می‌گردند. اما فرانسه بار دیگر خاطرات ناخوشایند لندن را به یاد آورد. خاطراتی که تا حدودی برگرفته از فرهنگ اروپایی ها و توهمات عزت نفس و نگاه به آنهاست.

انتظار می رود فرانسه میزبان باشد، آنها به آداب پذیرایی از میهمانان اهمیت چندانی نمی دهند و فقط می خواهند قدرت خود را در سایر زمینه ها به رخ شرکت کنندگان و مردم دنیا بکشند.

اگرچه هنوز بازی ها به طور رسمی آغاز نشده و مراسم افتتاحیه آن نیز جمعه شب برگزار می شود، اما طی چند روز گذشته بسیاری از تیم ها درباره میزبانی از فرانسوی ها صحبت می کردند. مسئولان کاروان ورزشی ایران که از وضعیت دهکده بازی ها راضی نیستند، بسیاری از کشورهای دیگر از میزبانی پاریسی ها انتقاد کرده اند.

اسکان ورزشکاران همه جنبه ها را شامل می شود، از خوابگاه های پرمخاطب در دهکده بازی ها گرفته تا شرایط رستورانی ورزشکاران در طبقه همکف هتل و غذای تهیه شده برای آنها، مرکز رسانه ای درهم و برهم ساختار مرکز رسانه در سایر المپیک ها

پس از 12 سال خاطرات لندن در پاریس تکرار می شود/ این اروپایی های ناخن خشک!

به همه انتقادات وارده به آرایش پاریس، باید اعتراضات متعدد کشورهای مختلف به حضور کاروان ورزشی رژیم صهیونیستی را نیز اضافه کرد. استقبال مردم و اصحاب رسانه از کاروان ورزشی فلسطین در بدو ورود به پاریس، موید حضور اشتباه کاروان رژیم کودک کش صهیونیستی در این مراسم بود.

اما فرانسوی ها که می خواهند المپیکی متفاوت را بدون توجه به این همه انتقاد و تمام ایرادات موجود در سازمان خود تجربه کنند، به آنچه که در نظر گرفته اند، ادامه خواهند داد. اما این تازه آغاز راه است و در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برای میزبانی این کشور رخ خواهد داد.

پس از 12 سال خاطرات لندن در پاریس تکرار می شود/ این اروپایی های ناخن خشک!

کشوری که تمام توان و انرژی خود را برای تامین امنیت مراسم افتتاحیه و میزبانی بازی ها به کار گرفته است، اما هنوز به سطح مطلوبی نرسیده و برخی اتفاقات ناگوار این موضوع را تایید کرده است. مطمئناً در روزهای آینده اخبار جدیدی از اتفاقات پاریس خواهید شنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکرار خاطرات لندن ۱۲ سال بعد در پاریس/ این اروپایی‌های ناخن خشک! – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکرار خاطرات لندن ۱۲ سال بعد در پاریس/ این اروپایی‌های ناخن خشک! – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.