بیانیه خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران در پی هتک حرمت خبرنگار شهرستان قدس

بیانیه خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران در پی هتک حرمت خبرنگار شهرستان قدس

هنر مدرسه/تهران در پی هتک حرمت یک خبرنگار مدعی اهل شهر قدس توسط فرماندار آن شهرستان، خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران اطلاعیه ای را خطاب به اولیای امر صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: امروزه جامعه جهانی وارد عصر جدیدی در عملیات رسانه ای شده است، عصری که دولت ها با بهره مندی از فنون رسانه ای علوم شناختی سعی در تغییر نگرش مردم و هدایت اندیشه دارند. به همین دلیل است که مقام معظم رهبری در بیانات خود به اهمیت توجه به تحرکات دشمن و لزوم تقویت جریان رسانه ای انقلاب اشاره کردند که نشان دهنده اهمیت جایگاه رسانه و لزوم تقویت آن است. جریان رسانه ای انقلاب توسط متولیان امر، اما در آن روزهایی که خانواده همیشه همراهی می کنند و حداقل با داشتن امتیاز رهبری رسانه ها و تنها با اتکا به قدرت باور، در میانه میدان ایستاده اند. بنا به تعریف جهاد، شاهد ظهور رفتارهای دور از وقار هستیم.

اصحاب رسانه در پاسخ به درخواست مردم از استاندار و البته به عنوان خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران از توهین، سیلی و ضرب و شتم خبرنگار شهرستان قدس، حسین کاظمی، متاثر و ناراحت شدند. خانه اصحاب رسانه استان این اقدام را ناشایست دانسته و ضمن حمایت از وی در مجلس قضایی این اقدام را به شدت محکوم کرد. سیلی و ضرب و شتم قطعا محکوم است حتی اگر یک شهروند عادی باشد. نماینده افکار عمومی چطور؟

بی‌تردید آنچه رخ داده به هیچ وجه به عزم اصحاب رسانه و خادمان خدشه وارد نمی‌کند و مجاهدان با تمام توان در زمینه اطلاع‌رسانی و روشنگری، تبیین و مطالبه‌گری به وظیفه خود در عرصه جهاد عمل خواهند کرد. مسئولین امر با پیگیری موضوع از فرد خاطی تا آیین نامه انتظامی به همراهان به ویژه آقای کاظمی دلداری دهند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین رفتاری به کار گیرند.
خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران ضمن محکومیت این هتک حرمت، نسبت به تکرار آن ابراز نگرانی کرده و امیدوار است مسئولان با جدیت و پیشگیرانه از بروز این مشکلات در آینده جلوگیری کنند.

به گزارش هنر مدرسه، حسین کاظمی، خبرنگار ارشد شهر قدس اخیرا گزارشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر قدس نوشته و روز شنبه (۹ تیر) برای رسیدگی به مطالبات مردم به شهرداری قدس رفت. در حالی که این خبرنگار اجتماعی در اتاق انفورماتیک روی صندلی نشسته بود ناگهان شهردار شهر قدس با چهره ای عصبانی وارد اتاق شد و پس از توهین به حسین کاظمی در حضور کارکنان شهرداری با مشت و لگد وی را مورد ضرب و شتم قرار داد. فرماندار را از اتاق بیرون آوردند و از بینی و دهانش خونریزی داشت. وی پس از تنظیم صورتجلسه در شهرداری به دادستان شهرستان قداس مراجعه و پرونده را پیگیری و به پزشکی قانونی ارجاع داد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران در پی هتک حرمت خبرنگار شهرستان قدس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران در پی هتک حرمت خبرنگار شهرستان قدس"، کلیک کنید.