از اینجا رانده از آنجا مانده؛ هیچ کس به بیرانوند زنگ نمی‌زند!

از اینجا رانده از آنجا مانده؛ هیچ کس به بیرانوند زنگ نمی‌زند!

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ علیرضا فصل گذشته با فسخ ناگهانی قراردادش با بیرانوند حکایت چند روزه داشت و در نهایت تصمیم گرفت به کارش با شاگردان یحیی گل محمدی ادامه دهد. اما این بار داستان کاملا متفاوت است. او باز هم به دلیل شرایط و اتفاقات زیاد تصمیم گرفت قراردادش را فسخ کند و داستان جدیدی را شروع کند اما این بار به نظر می رسد این ماجرا دیگر به تصویر خاطره انگیزش با رضا درویش و پرسپولیس برنگردد.

به گزارش ورزش، شماره یک تیم ملی که از نظر فنی با سایر رقبای خود فاصله دارد، حالا تراکتور را مشتری جدی خود می بیند و روزهایی را که در تعطیلات پایانی فصل می گذراند، همه منتظر بازگشت آن هستند و قدم بعدی را برمی دارند. . عملی که او نشان داد، هیچکس نمی تواند حدس بزند!

در چند وقت اخیر اما شایعات و خبرهای زیادی درباره بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به پرسپولیس منتشر شده است. شایعاتی که قطعا از جهاتی صحت دارد و در مورد آنها صحبت شده اما به نتیجه ای نرسیده است.

به ادعای علیرضا بیرانوند، وی به جای نگرانی از مسائل مالی، از برخی رفتارها و اقدامات علیه خود گلایه کرد و این تصمیم را گرفت. البته او این روزها بیشتر از این ناراحت است که بعد از فسخ قرارداد هیچکس در باشگاه با او تماسی نداشته و حتی با عصبانیت از او درخواست این کار را نکرده است!

یکی از نزدیکان علیرضا بیرانوند گفت: بازیکنی که در مدت 6 سال با این تیم 10 جام کسب کرده و نقش حداقلی در این موفقیت ها داشته است، چگونه با دریافت پول، بازیکن شماره یک تیم ملی می شود؟ کنسل کن فقط با بی تفاوتی با باشگاه روبرو شو و کسی بهش زنگ نزن و مشکلت چی بود؟ شما که پول گرفتید و حتی حاضر شدید برای لباس های فصل بعد پول بگیرید و گویا مشکلی نیست، چرا یکدفعه چنین تصمیمی گرفتید؟ بله، علیرضا می خواهد در پرسپولیس بماند. اصلا چرا باید بره؟ 6 سال و 10 قهرمانی و بازوبند کاپیتانی این تیم ارزش کمی دارد؟ برو ولی صادقانه به دوستانت بگو مشکل از کجاست!

وی ادامه داد: چرا در فصل گذشته که پیشنهاد رقیب را رد کرد و با 15 میلیارد دلار در پرسپولیس ماند، کسی به دنبال او نیامد؟ چرا، هیچ کس نگفت که شما داغ بودید وقتی که از رقبای خود به عنوان بهترین گلزن در تمام مسابقات چند سال گذشته بیشتر بودید! پس مشکل چیز دیگری بود که علیرضا این تصمیم معترضانه را گرفت. این تصمیم آنها را به تیمی قدرتمند در فصل گذشته تبدیل کرد. دیدی امسال چی شد؟ رقبا با درخواست های 30 میلیاردی و 50-40 میلیاردی هم خیلی راحت برخورد می کنند، اما اگر دوستان نتوانند بازیکنان را راضی کنند چه برنامه ای برای انتقال دارند. علیرضا پیشنهاد مالی خود را به باشگاه داد و از آن زمان هیچکس نگفته چه خبر است پسر، بیا بشینیم صحبت کنیم و تصمیم بگیریم. این نشان می دهد که او را نمی خواهند، نه اینکه علیرضا نمی خواهد در پرسپولیس بماند. برو ببین کی از خود باشگاه راضیه!

با این حال، اکنون گفته می شود علیرضا بیرانوند ساکن آنتالیا اخیرا با تیمی در سوپرلیگ ترکیه مذاکره کرده است اما هنوز به توافق مالی در این خصوص نزدیک نشده است. اما پیشنهاد داخلی او تقریباً 3 برابر پرسپولیس باقی مانده است و در صورتی که پس از بازگشت به تهران سیگنالی از پرسپولیس نگیرد مراحل نهایی شدن قرارداد و امضای رسمی نفت تهران و پیشکسوت بازی در پرسپولیس را دنبال می کند. ، اکنون در سومین مقصد خود در لیگ برتر است.

آیا تا بازگشت به تهران دوباره مدیران پرسپولیس با او تماس می گیرند و مسیر مذاکره را دنبال می کنند؟

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از اینجا رانده از آنجا مانده؛ هیچ کس به بیرانوند زنگ نمی‌زند!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از اینجا رانده از آنجا مانده؛ هیچ کس به بیرانوند زنگ نمی‌زند!"، کلیک کنید.