آماده باش ۱۲هزار پلیس در عملیات اربعین/از خودروی شخصی برای تردد به مرز استفاده کنید

آماده باش ۱۲هزار پلیس در عملیات اربعین/از خودروی شخصی برای تردد به مرز استفاده کنید

رئیس پلیس راهور فرازه از آماده باش ۱۲ هزار نیروی انتظامی برای اجرای ماموریت شهری در داخل کشور خبر داد و گفت: از آنجایی که ناوگان حمل و نقل عمومی ما توانایی رسیدگی به این حجم از ترافیک را ندارد، به زائران توصیه می کنم از خودروهای شخصی استفاده کنند.

به گزارش هنر مدرسه، سردار سید تیمور حسینی در هشتمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح ویژه ترافیک که با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در شهرستان تمبر برگزار شد، گفت: سال گذشته ماموریت خوبی را انجام دادیم و مراسم شهرسازی را به پایان رساندیم. با نظم و امنیت کامل برگزار شد که حضرت آقا هم از عملکرد همه دستگاه ها تمجید کردند. انشاالله امسال با برنامه ریزی دقیق و پیش بینی های لازم بتوانیم عملیات شهرسازی را انجام دهیم و مشکل خاصی پیش نیاید.

رئیس پلیس راهور فرازه ادامه داد: هدف اصلی ما امنیت زائران است و امیدواریم همه زائرانی که از مرزهای شش گانه عبور می کنند در پیش رو و در مسیر با مشکل مواجه نشوند و باید برای رسیدن به هدف برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

حسینی گفت: در این راستا 80 هزار نفر و 12 هزار نیروی انتظامی در قالب های مختلف دستگاهی در ماموریت شهری به صورت شبانه روزی در تمامی محورها مستقر هستند. بر اساس آمار، مرزهای مهران و شلمچه همچنان از پرترددترین مرزها هستند و خسروی امسال نیز احتمالاً شلوغ خواهد بود.

رئیس پلیس راهور فرازه ادامه داد: از همه هموطنان تقاضا دارم قبل از شروع سفر اطلاعات مورد نیاز خود را در سامانه سماح ثبت کنند تا برنامه ریزی به درستی انجام شود.

وی خطاب به استانداران استان های مرزی گفت: آمادگی های لازم در استان های ایلام و خوزستان مرز مهران و شلمچه؛ باید انجام شود. اگر وضعیت پارکینگ مناسب نباشد با بی نظمی مواجه می شویم پس باید ساماندهی شود. به مردم توصیه می‌کنم با خودروهای شخصی خود به مرزها بروند زیرا ناوگان عمومی ما توانایی جابه‌جایی این حجم از زائران را ندارد، اما باید قوانین را به شدت رعایت کرد تا شاهد افزایش تصادفات نباشیم.

حسینی گفت: سال گذشته سه میلیون و 400 هزار نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کردند که امسال از ابتدای ماه محرم شاهد افزایش این تعداد و احتمالا 10 تا 15 درصد افزایش بوده ایم. پیک خروجی در روزهای 25، 26 و 27 مرداد خواهد بود و تا 12 شهریور موجودی داریم، اما پس از آن برای زائران پیک برگشتی خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور فرازه با بیان اینکه باید تعداد موکب ها افزایش یابد تا رانندگان در هنگام بازگشت به بیستون استراحت کنند، گفت: همچنین تمامی افراد برای استفاده از بیمه باید در سامانه ثبت نام کنند. امسال باید در گرم ترین روز سال این ماموریت را انجام دهیم و باید برنامه ریزی دقیقی اجرا شود زیرا باید در شب تردد بیشتر باشد و همه دستگاه ها برای این مشکل آماده باشند.

رئیس پلیس راهور فرازه گفت: قطعا تلاش دستگاه های مختلف در جشن سالم و ایمن ربیع اجر بزرگی است و امیدوارم امسال نیز شاهد اجرای بی خطر این کمپین باشیم.

وی تاکید کرد: خط قرمز پلیس تخلفی است که باعث تصادفات به ویژه سرقت غیرمجاز می شود، هم سرعت لحظه ای و هم سرعت متوسط ​​بررسی می شود و باید نظارت و نیروی انتظامی انجام شود.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش ۱۲هزار پلیس در عملیات اربعین/از خودروی شخصی برای تردد به مرز استفاده کنید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش ۱۲هزار پلیس در عملیات اربعین/از خودروی شخصی برای تردد به مرز استفاده کنید"، کلیک کنید.