کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا

کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا

هنر مدرسه:

اسلام جاودان خرد صبح امروز چهارشنبه 24 خرداد 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شناسایی مجرمان در یکی از روستاهای شهرستان دانا با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل شد. .

وی گفت: حوالی غروب سیزدهم خردادماه 403 ماموران یگان حفاظت پارک ملی دنا متوجه صدای شلیک گلوله شدند و گفتند: ماموران با پیگیری سیستم مراقبتی و شناسایی مجرمان، به دلیل فرا رسیدن شب جنایتکاران از فرصت استفاده کردند و به آنها حمله کردند و فرار کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلوه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ماموران در حال شناسایی عاملان و انجام اقدامات قانونی لازم در دستور کار خود هستند و در این راستا بخشی از لاشه 2 راس آهو شکار شده کشف و ضبط شد. خانه یک جنایتکار

جاودان خرد با اشاره به برخورد قانونی با مجرمان محیط زیست گفت: بر اساس قانون، خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری قطعات حیات وحش زنده و ذبح شده تخلف است و مجرمان محیط زیست باید برای اجرای قانون تحت پیگرد قانونی قرار گیرند. مراجع قضایی معرفی می شوند

وی با اشاره به مجازات های قانونی برای این متخلفان گفت: قانونگذار طبق قانون برای شکار دام 250 میلیون ریال جریمه نقدی در نظر گرفته و علاوه بر این جریمه برای متخلف مجازات کیفری در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا"، کلیک کنید.