نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

خوب است شما هم از الان به فکر زبان آموزی کودک خود باشید تا در آینده چند قدم از هم سن وسالان خود جلوتر باشد. اگر وقت بردن فرزند خود به کلاس های زبان را ندارید یا فرزند شما سن کمی دارد و تمایلی به حضور در محیط شلوغ را ندارد، می توانید از اپلیکیشن های آموزش زبان استفاده کنید. خوشبختانه این روزها تنوع برنامه های آموزشی مختص کودکان آن قدر زیاد است که برنامه ی مناسب فرزند شما تنها چند کلیک با شما فاصله دارد. در این مقاله، قرار است تعدادی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی کنیم تا در مسیر پرورش کودک شما، کنارتان بوده و کمکی کرده باشیم. خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید. با این که هیچ وقت برای آموزش دیدن دیر نیست و به عبارتی ماهی را هر زمان از آب بگیرید تازه است، هرچه زودتر اقدام کنید، به طور حتم نتایج بهتر و سریع تری هم حاصل می شود.

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

نرم افزار برای یادگیری زبان انگلیسی

برای آموختن یک زبان دیگر، بهتر است تا پیش از 18 سالگی حتما اقدام کرده باشید. بهترین سن زبان آموزی برای افراد، براساس تحقیقات و پژوهش هایی که در زمینه زبان شناسی انجام شده، قبل از 10 سالگی است. بنابراین، بهتر است تا پیش از این سن فرزند شما در مسیر یادگیری زبان قرار گرفته باشد. قیمت لباس پلیس بچه گانه ممکن است به توان خریدار و بازار مقصد وابسته باشد . برنامه هایی که در این لیست معرفی می شوند، مختص کودکان هستند. این برنامه ها ساده تر از اپلیکیشن های زبان آموزی بزرگسالان هستند و با کمک شعر و ترانه، انیمیشن های جذاب و رنگ و لعابی متفاوت به آموزش کودکان می پردازد. اگر به دنبال دانلود رایگان برنامه آموزش زبان انگلیسی کودکان 3 ساله تا 8 ساله (حتی بزرگتر) هستید، کانگی کلاب را اصلا از دست ندهید!

کانگی کلاب هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت برنامه تحت وب قابل استفاده است و آن قدر مهیج است که می تواند با یک تیر دو نشان بزند! یعنی هم کودک را سرگرم کند، هم همزمان روی زبان انگلیسی اش کار کند. کانگی کلاب پر از برنامه است و در موضوعات مختلفی مانند طبیعت، حیوانات، دوستی، خانواده، غذا و اشیا کودک را درگیر می کند. در بازی ها و سرگرمی های مختلفی که در آن طراحی شده، بچه ها می توانند تلفظ کلمات مختلف را یاد بگیرند، شکل نگارش کلمات را تمرین کنند، و در هر موضوعی دایره لغات خود را گسترش دهند. تنوع تمرین ها، جلوی خستگی بچه ها را می گیرد و باعث می شود ساعت ها با آن سرگرم شوند. برای مثال، در یکی از تمرین ها باید حروف را درست بچینند تا کلمه مورد نظر شکل بگیرد.

در تمرین دیگری، باید گزینه ای که می شنوند را از میان دیگر گزینه ها انتخاب کنند. پس اگر می خواهید در قالب بازی و سرگرمی بچه ها به درستی کلمات و جملات را آموزش ببینند و استفاده کنند، کانگی کلاب را روی گوشی خود نصب کنید. امروزه راه های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی به بچه ها وجود دارد که از جملۀ آن ها می توان به کمک گرفتن از معلم خصوصی کودکان، شرکت در کلاس های عمومی، تماشای فیلم و انیمیشن های انگلیسی در اوقات فراغت و… اشاره کرد. درواقع فرایند یادگیری زبان انگلیسی در کودکان و بزرگسالان تفاوت زیادی ندارد، جز اینکه آموزش زبان به کودکان باید آنقدر مفرّح و سرگرم کننده باشد که حتی متوجه نشوند که در حال یادگیری زبان جدیدی هستند.

با توجه به گسترش استفاده از گوشی های تلفن همراه و تبلت ها از سوی کودکان، یکی از بهترین و در دسترس ترین راه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان هم می تواند استفاده از اپلیکیشن های مختلف یادگیری زبان انگلیسی باشد. اپلیکیشن های جذاب و متنوع زیادی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در سطوح و سنین مختلف وجود دارد. لباس پلیس راه به منظور ایجاد امنیت در جاده ها و کنترل ترافیک استفاده می شود . در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان را معرفی کرده و با ویژگی ها و امکانات هر کدام از آن ها آشنا شویم. بر هیچ کس پوشیده نیست که زبان انگلیسی یک زبان جهانی و بین المللی است. زبان انگلیسی نه تنها در حوزه تخصصی به یک فرد کمک می کند، بلکه فرصت پیدا کردن به یک شغل خوب را در آینده افزایش می دهد.

بسیاری از خانواده ها در کشورمان می خواهند که فرزندانشان در زمینه زبان انگلیسی به سطح خوبی برسند، بنابراین می خواهند که در این مورد با سختی زیادی روبرو نشوند. اگر چه که بسیاری از کودکان زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول در مدرسه ها یاد می گیرند، اما بسیاری از آن ها نیز نمی توانند تلفظ های درست انگلیسی را بگویند و با اشتباهات املایی در انشاهای خود مواجه هستند. مشکل دیگر، تاثیر قوی زبان مادری است که باعث شده است روی لهجه کودکانمان در انگلیسی تاثیر بگذارد و باعث شود که بعضی از صدا ها یا حروف خوب تلفظ نشوند. احتمالا وبسایت چرب زبان (همین وبسایت پیش رو) را شنیده اید. ما همه زبانهای رایج را به صورت رایگان یاد می دهیم چون معتقدیم هیچ فارسی زبانی برای یادگیری و پیشرفت نباید هزینه ای متحمل شود.

در همین راستا هم سالها وقت گذاشته ایم و یک اپلیکیشن درجه یک برای کودکان (و البته بزرگسالان) به صورت کاملا رایگان طراحی کرده ایم. این اپلیکیشن را کافی ست دانلود کرده و روی گوشی/تبلت اندروید فرزند خود نصب کنید و روزانه فقط 10 دقیقه برای او پخش کنید، خود بخود بعد از مدتی از یادگیری جملات تعجب خواهید کرد! انتخاب ست کامل لباس بسیجی می تواند به افراد احساس انسجام و وحدت را القا کند . آموزش زبان در زمان کودکی فرصت طلایی برای آشنایی و یادگیری زبان انگلیسی است و یادگیری آن می تواند نقش بسزایی در آینده کودکان داشته باشد. در این مطلب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان برای کودکان را معرفی کرده ایم.

اگرچه که بسیاری از کودکان زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول در مدرسه ها یاد می گیرند، اما بسیاری از آن ها نیز نمی توانند تلفظ های درست انگلیسی را بگویند و با اشتباهات املایی درانشاهای خود مواجه هستند. مشکل دیگر، تاثیر قوی زبان مادری است که باعث شده است روی لهجه کودکانمان در انگلیسی تاثیر بگذارد و باعث شود که بعضی از صدا ها یا حروف خوب تلفظ نشوند. زمانی که بچه ها کودک هستند و سن کمی دارند، ذهن آنها هر روز در حال پویش برای یادگیری چیز های جدید است و به همین خاطر می توان انتظار داشت تا در یادگیری زبان بهتر از دیگر رده های سنی عمل کنند. کارشناسان می گویند کودکانی که قبل از دوره نوجوانی خود زبانی را یاد می گیرند، بیشتر از زبان آموزان بزرگسال به تلفظ درست و بومی هر زبان نزدیک تر می شوند.

علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که بچه ها توانایی ذاتی در به دست آوردن قوانین هر زبانی را دارند که این توانایی در بزرگسالان بسیار کمتر است. ذهن کودکان مانند اسفنج است و میزان جذب آن بالا است، اما توصیه می شود قبل از معرفی زبان دیگر، به آن ها زمان کافی بدهید تا یک زبان را به طور کامل یاد بگیرند و با قواعد آن آشنا شوند. در غیر این صورت، ممکن است بچه ها کمی در مورد یادگیری زبان دچار سردرگمی شوند که در نهایت باعث حس تدافعی به یادگیری هر زبانی در آن ها می شود. یکی از بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان با کمک اپلیکیشن تلفن همراه است. با استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می توانید کاری کنید که روند یادگیری در کودکانتان به شکل اصولی پیش برود و به افزایش آگاهی آن ها از زبان های مختلف کمک کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان"، کلیک کنید.