قرص گانودرما را از کجا تهیه کنیم

قرص گانودرما را از کجا تهیه کنیم

چند گونه گانودرما در بازار وجود دارد؟

سی و شش گونه شناخته شده از گانودرما وجود دارد. از این بین دو گونه گانودرما سیننس و در فارکوپه چین برای جلوگیری و درمان بسیاری از بیماری ها نام برده شده اند. گونه ی قارچ گانودرما لوسیدوم در جهان با عنوان King of herbs به معنای پادشاه گیاهان شناخته می شود. با استناد بر مقالات علمی میتوان گفت از بین سی و شش گونه شناخته شده گانودرما، گانودرما لوسیدوم دارویی ترین آنهاست. زمانی که از خواص بی نظیر گانودرما صحبت می شود منظور همان گانودرما لوسیدوم است.قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز خیلی مناسب است که بتوانید به راحتی خریداری کنید.

تفاوت قارچ ریشی با گانودرما در چیست؟

قارچ ریشی نام ژاپنی قارچ گانودرما لوسیدوم است. گانودرما لوسیدوم در فرهنگ ژاپن نیز مورد توجه قرار گرفته است و آن را مهمترین قارچ دارویی از زیر گروه قارچ های چتری می دانند. علاوه بر این گانودرما لوسیدوم به طور معمول با عناوین “لینگ ژی”، “قارچ جاودانگی”، “قارچ روح افزا”، ” قارچ چهار هزار ساله” و یونگ ژی نیز مشهور است.

گانودرما زرد بهتره یا گانودرما قرمز؟

واریته های گانودرما باهم متفاوت است. غالب گانودرما موجود در بازار واریته نارنجی یا زرد است که در اصطلاح نژاد آمریکایی گفته می شود. این گونه (گانودرما زرد) برای مقاصد تجاری گزینش شده است. به طوری که گانودرما زرد به نسبت گانودرما قرمز در سالن سرعت رشد بیشتری دارد و به سالندار مقدار بیشتری محصول می دهد. در نتیجه گانودرما زرد نسبت به گونه قرمز گانودرما قیمت تولید بسیار پایین تری دارد.

برخلاف بسیاری از همکاران، ما طبق تجربه 4 ساله ی خود، گونه قرمز را ارزشمندتر و در خور مشتریان عزیز دیدیم. گانودرما قرمز محصولی لوکس تر است و در بازار جهانی محبوبیت بیشتری دارد. البته لازم به ذکر است که هم واریته زرد و هم قرمز هر دو گانودرما لوسیدوم هستند و خواص آن ها فوق العاده است!  (به صورت پیش فرض در فروشگاه گانودرم گونه محبوب تر یعنی گانودرما قرمز در اختیار شما قرار می گیرد.

آیا درست است که گانودرما صدها بیماری را درمان می کند؟

تحقیقات و پژوهش های انجام شده  مزایای متعدد گانودرما را برای سلامتی اثبات می کند. اما آیا گانودرما واقعاً موثر است؟  برای اطلاع از قیمت قهوه گانودرما جینسینگ وارد سایت شوید.  بهبود بیماری ها اینطور که به نظر می رسد آسان نیست. هر بیماری در نوع خود منحصر به فرد است. یک نوع بیماری می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود. و برخی از بیماری ها در اثر ترکیبی از عوامل مختلف ایجاد می شوند. پس یک محصول گیاهی که برای شما مفید است ممکن است برای دیگران مفید نباشد. بنابراین نمی توان با اطمینان گفت گانودرما همه ی بیماران را درمان می کند.

گانودرما لوسیدوم چه خواصی دارد؟

تا کنون اثرات درمانی مختلفی از انواع گونه های گانودرما گزارش شده است. از جمله این اثرات می توانیم به : کاهش کلسترول خون، تقویت پوست و مو، بهبود بیماری های پوستی نظیر ویتیلیگو و . خواص ضد ویروسی ( HIV-I , HPV , HSV )، خواص ضد باکتریایی، کنترل و پیشگیری بیماری های قلبی – عروقی، جلوگیری از فعالیت رادیکال های آزاد. پیشگیری و درمان بیماری های کبدی. تنظیم عمل کبد روده  کلیه، درمان و حفاظت از تیرویید، اثر ترمیم کنندگی بر زخم معده، کنترل سطح قند خون در مبتلایان ، بهبود وضعیت جسمانی  مبتلایان به فیبرومیالژی، مهار فعالیت سلول های میکروگلیا و جلوگیری از تخریب اعصاب دوپامینرژیک، جلوگیری از رشد تومور ها، افزایش سطح کلسترول HDL و کاهش LDL و کلسترول تام . درمان سندرم خستگی مزمن (CFS)، تنظیم و ،درمان اختلالات عصبی و تحلیل اعصاب، پیشگیری از آلزایمر، کاهش استرس، افزایش وضوح روانی / انرژی، اثرات آنتی هیستامین.

گانودرما در طب چینی چه کاربردی دارد؟

گانودرما دارای پیشینه ای کهن در بهبود سلامتی و افزایش طول عمر است. راهبان چین و خانواده های سلطنتی از آن برای آرامش،تمرکز،بهبود روش های مراقبه و با هدف افزایش طول عمر از این قارچ استفاده می کردند. اساساً، گانودرما 3 کار مهم انجام می دهد: سیستم ایمنی بدن تقویت می کند. گردش خون را بهبود می خشید. بدن را سم زدایی می کند ایمنی کم، گردش خون ضعیف و تجمع سموم سه دلیل اصلی بسیاری از مشکلات سلامتی است.بنابراین، گانودرما به عنوان یک گیاه پایه برای حمایت از درمان های معمول و سایر مکمل های گیاهی برای بهبود سلامت شما عمل می کند.

بیماری و یا اختلال خاصی ندارم آیا میتوانم از گانودرما استفاده کنم؟

این محصول یک گزینه بسیار مناسب برای پیشگیری از بیماری هاست.  بیشتر افراد وقتی دچار مشکلات سلامتی نگران کننده می شوند به سراغ گانودرما می آیند. با این حال، بهترین زمان مصرف این قارچ قبل از بیمار شدن است. همانطور که قبلاً شنیده ایم، پیشگیری بهتر از درمان است. با این حال، اکثر مردم ترجیح می دهند بیمار شوند و سپس به دنبال درمان آن باشند.اما شما اینطور نباشید!

بیماری خود ایمنی دارم، میتونم از گانودرما استفاده کنم؟

گانودرما خاصیت تعدیل سیستم ایمنی بدن دارد و می تواند در بیماری های خودایمنی (مثل لک و پیس، پسوریازیس، ام اس و …) مورد استفاده قرار بگیرد.

مطالعه این مقالات توصیه می شود:

اگر بیماری خاصی نداشته باشم، مصرف گانودرما چه مزایایی برای من دارد؟

گانودرما یکی از قوی ترین گیاهان آنتی اکسیدانی است. همانطور که توسط متخصص تغذیه توصیه شده است، گیاه آنتی اکسیدان قوی اولین انتخاب شما برای مراقبت های بهداشتی طولانی مدت است. مصرف طولانی مدت به تعویق پیری، تقویت ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری های مختلف از جمله کمک می کند.

گانودرما یک قارچ است، آیا می توانم با آن آشپزی کنم؟

به صورت خلاصه اگر بخواهیم پاسخ دهیم، خیر! قارچ گانودرما به دلیل خواص ارزشمند دارویی در آشپزی مورد استفاده قرار نمیگیرد. از طرفی به دلیل وجود ترکیبات خاص ممکن است طعم خوبی در ترکیب با سایر مواد غذایی نداشته باشد.

شیوه استفاده از گانودرما به چه شکل است؟

همانطور که در پاسخ سوال قبل به آن اشاره کردیم این قارچ خاص بیشتر برای استفاده های گیاهی / دارویی مناسب است و نه  آشپزی. بنابراین  از گذشته تا به امروز مناسبترین شیوه مصرف گانودرما  است.

برای اثر بخشی بیشتر گانودرما چه کاری باید انجام دهم؟

گانودرما را بهتر است در ساعات ابتدایی شب میل کنید و یا صبح قبل یا بعد از صبحانه مصرف شود. علاوه بر این نکته، برای شستشوی سموم بدن باید در طی روز مقدار زیادی آب بنوشید.قهوه ماسالا از خوشمزه ترین قهوه های موجود است .
مصرف بیشتر ویتامین C نیز توصیه می شود. زیرا مطالعات نشان داده است که ویتامین C به بدن کمک می کند تا مواد فعال گانودرما را جذب کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قرص گانودرما را از کجا تهیه کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قرص گانودرما را از کجا تهیه کنیم"، کلیک کنید.