دختران ایران قهرمان کاوا شدند/ نخستین مدال در تاریخ والیبال – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

دختران ایران قهرمان کاوا شدند/ نخستین مدال در تاریخ والیبال - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه، مسابقات والیبال نوجوانان دختر زیر 18 سال منطقه آسیای میانه (کاوا) که از روز سه شنبه 24 خردادماه آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) با حضور 6 تیم در تاشکند پایتخت ازبکستان به پایان رسید. 21 خرداد) با قهرمانی تیم ملی ایران.

تیم ملی والیبال دختران زیر 18 سال ایران که در این مسابقات شرکت کرده بود، در ششمین و آخرین دیدار خود برای دومین بار به مصاف قزاقستان رفت و با شکست مجدد این تیم با نتیجه 3 بر یک به مقام قهرمانی دست یافت.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه در ست دوم 25 بر 16 شکست خوردند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 12، 25 بر 17 و 25 بر 16 پیروز شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

تیم ملی دختران زیر 18 سال ایران با کسب 5 پیروزی مقابل قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان یک و دو و قزاقستان در مرحله مقدماتی با 15 امتیاز به فینال مسابقات راه یافت.

این قهرمانی اولین مدال طلای دختران والیبال ایران در مسابقات بین المللی را رقم زد.

مریم قاضی رعد، هستی واحدی، سوگند بابازاده، معصومه قدمی، یسنا آهنگبرو، نگار حسینی، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، هلیا پوررضا، یلدا جعفری و مبینا کریمی بازیکنان تیم والیبال زیر 18 سال ایران در این رقابت ها بودند.

تیم ملی ایران را فاطمه شعبان خمسه به عنوان سرمربی، بهاره نیازی و ندا ملاحویزه (مربی)، فهیمه محلوزی (بدنساز)، اکرم حبیبلو (فیزیوتراپ)، زهرا یالکی (آنالیزور) و افشانا شکوهی فر به عنوان مدیر تیم ملی ایران همراهی کردند. . در این مسابقه.

تیم ملی والیبال پسران زیر 17 سال ایران که خود را برای حضور در مسابقات جهانی مهیا می کند، عنوان نایب قهرمانی رقابت های زیر 18 سال آسیای مرکزی را از آن خود کرد.

قهرمانان و نایب قهرمانان والیبال آسیای میانه روز چهارشنبه 24 خرداد ساعت 16 وارد تهران می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دختران ایران قهرمان کاوا شدند/ نخستین مدال در تاریخ والیبال – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دختران ایران قهرمان کاوا شدند/ نخستین مدال در تاریخ والیبال – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.