بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در خوزستان حراج شد

بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در خوزستان حراج شد

هنر مدرسه/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان می گوید: بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در استان خوزستان برای اولین بار در کشور به مزایده عمومی گذاشته شد.

علی دهقانی در حاشیه بازدید از انبار اموال استان خوزستان که امروز (7 خردادماه) انجام شد، با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: استان پس از کشف محموله های کولر گازی قاچاق در سال های گذشته در خوزستان و در با پایان مراحل رسیدگی و تایید حکم، تعیین قسمت دیگری از این ملک انجام می شود.

به گزارش هنر مدرسه به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی از افتتاح مزایده عمومی تعدادی از این کولرها خبر داد و گفت: این اقدام در راستای رفاه حال مردم استان خوزستان و مزایده عمومی آن تصمیم گیری شد. این حجم از محصولات در حال اجراست که در کشور بی سابقه است.

وی ادامه داد: پس از کشف و توقیف این محموله قاچاق، روند تحقیقات رصد، پیگیری و پایش شد و مراحل محاکمه و نهایی شدن قضاوت به پایان رسید.

بیشتر در این مورد:

کشف یک انبار بزرگ کولر گازی قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال در اهواز

توضیحات مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی خوزستان درباره پرونده قاچاق کولر

دهانی گفت: با توجه به اینکه حکم صادره دارای دو قسمت جزای نقدی و مصادره اموال بود، مجازات مالی از طرف دولت وصول و اموال مصادره شده در اختیار سازمان اموال و با پیگیری قوه قضاییه خوزستان قرار گرفت. در استان مقرر شد قطعات آنها مطابق مقررات باشد و مردم استان خوزستان مجوزهای لازم را دریافت کنند، سامانه نادری در کشور.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: مردم استان خوزستان می توانند با درج اطلاعات لازم و ثبت درخواست با ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولتی (ستاد) در این مزایده عمومی که یکی از بزرگترین مزایده های شرکت های املاک است، شرکت کنند.

مدیرکل اداره اموال استان خوزستان نیز در این بازدید گفت: با پیگیری دستورات و پیگیری رییس کل دادگستری استان خوزستان و اخذ مجوز لازم از سازمان، از طریق سایت هزار کولر گازی. دفتر مرکزی ایران به نشانی www. سایت Setadiran.ir برای مردم استان خوزستان به مزایده عمومی گذاشته می شود.

رستمی افزود: بخشی از این محموله قاچاق پیش از این توسط دستگاه های امدادی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نگهداری می شد تا به افراد تحت پوشش تحویل داده شود و بخشی دیگر نیز از امروز در اختیار مردم استان خوزستان قرار می گیرد. حراج عمومی بود.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در خوزستان حراج شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در خوزستان حراج شد"، کلیک کنید.