انهدام 2 باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

انهدام 2 باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه سردار مهدی حاجیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی و پلیس فتا از فعالیت باندهای سازمان یافته در زمینه جعل اسناد هویتی و مدارک شناسایی در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی 2 باند سازمان یافته در رابطه با جعل اسناد دولتی شده و طی عملیات هایی منجسم و مقتدرانه 14 عضو آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند بیش از 3 هزار سند و مدرک جعل شده و اوراق هویتی جعلی که به گفته متهمان برای برخی از آنها تا مبلغ 190 میلیون ریال هم وجه دریافت شده بود، کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت اعضای باندهای متلاشی شده حتی به خارج از استان کرمانشاه هم کشیده شده بود و از استان های دیگر نیز سفارش دریافت کرده بودند.

وی یادآوری کرد: با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی و فتا در شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد دولتی، مبلغ 260 میلیارد ریال نیز در حساب بانکی آنها مسدود شده است.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به شناسایی و مسدود شدن بیش از 100 گروه در فضای مجازی که متعلق به باندهای سازمان یافته جعل اسناد و مدارم دولتی و اوراق شناسایی می باشد، از مسدود شدن آنها خبر داد و گفت: افرادی هم که متقاضی اسناد جعلی هستند تحت تعقیب قرار دارند چرا که استفاده از آنها جرم بوده و قطعاً با این افراد نیز برخورد می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام 2 باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام 2 باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.