اجرای مصوبه شورا درباره قرارداد حمل و نقلی شهرداری تهران با چین بلامانع است

اجرای مصوبه شورا درباره قرارداد حمل و نقلی شهرداری تهران با چین بلامانع است

استاندار تهران اعلام کرد: تصویب سرمایه گذاری خارجی در حمل و نقل شهری پایتخت با رعایت قوانین مالکیت خارجی بلامانع است.

به گزارش هنر مدرسه، احمد قیومی در گفت و گو با شهرداری تهران درباره اجرای پیشنهاد شورا مبنی بر اجازه سرمایه گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهری، اجازه ورود شهرداری تهران به معاملات، گفت: این مصوبه در رعایت قوانین و مقررات بلامانع است.

وی با اشاره به جلسه هیات تطبیق استانداری در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که امروز یکشنبه 19 خرداد 1403 با حضور مهدی چمران رئیس شورا برگزار شد، گفت: مصوبه نیاز به تکمیل پس از وصول اولیه، شواهدی وجود دارد که کمیته مورد بررسی قرار داده است. طی جلسات متعدد کارشناسی

کیومی ادامه داد: پس از بررسی موضوع در هیأت سازش با حضور نماینده دادگستری استان و نمایندگان شورا و پس از جمع بندی نکات مطرح شده با تاکید بر رعایت کلیه مقررات و تشریفات قانونی، اجرای مصوبه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. اعطای مجوز به شهرداری تهران برای انجام معاملات سرمایه گذاری خارجی در بخش حمل و نقل تهران بلامانع اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهری، قیومی تاکید کرد: بر اساس قانون مصوبه باید تاییدیه هیات وزیران و وزارت کشور را دریافت کند، البته شهرداری اعلام کرد که این مصوبه وصول شده و حتی اگر هنوز آن را دریافت نکرده باشد می تواند این اقدام را انجام دهد و مشکلی از این بابت وجود ندارد

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای مصوبه شورا درباره قرارداد حمل و نقلی شهرداری تهران با چین بلامانع است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای مصوبه شورا درباره قرارداد حمل و نقلی شهرداری تهران با چین بلامانع است"، کلیک کنید.