کیومرث هاشمی: آتش بس المپیک را اعلام کنید

کیومرث هاشمی: آتش بس المپیک را اعلام کنید

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تمدید تفاهم نامه جامعه ورزش به سنت امام راحل (ره) گفت: در جلسه وزرای کشورهای عضو معاهده شانگهای پیشنهاد دادیم که آتش بس المپیک اعلام شود. . قبل از بازی های المپیک

به گزارش هنر مدرسه، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم تمدید قرارداد جامعه ورزش بزرگداشت امام راحل (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله جامعه ورزش به این مکان مقدس می آیند. قرارداد را تمدید کنید و ارادت و احترام خود را همانطور که همیشه بوده و هستند نشان دهید. این انقلاب در سایه امام توسعه یافت و با رهبری ولی فقیه در این مسیر ادامه یافت. جامعه ورزش همواره در جریان های مختلف انقلاب حضور موثری داشته است.

وی همچنین گفت: در آخرین نشستی که پنجشنبه و جمعه گذشته با وزرای ورزش کشورهای عضو پیمان شانگهای در قزاقستان در مورد مسیله غزه و فلسطین برگزار شد، موضع جمهوری اسلامی را در قبال کشتارها اعلام کردیم. حدود 164 فوتبالیست در غزه به شهادت رسیدند و چندین ورزشگاه نیز ویران شدند. ما موضع خود را اعلام کردیم و پیشنهاد کردیم که قبل از شروع بازی های المپیک آتش بس المپیک اعلام کنند که معمولاً در المپیک اتفاق می افتد.

وزیر ورزش در پایان خاطرنشان کرد: انشالله با کمک همه عاشقان غزه و فلسطین می توانیم حرکتی گسترده را آغاز کنیم تا اسراییل جنایتکار به خود اجازه چنین جنایتی را ندهد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کیومرث هاشمی: آتش بس المپیک را اعلام کنید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کیومرث هاشمی: آتش بس المپیک را اعلام کنید"، کلیک کنید.