فراخوان پلیس برای تعویض پلاک های سوخته و دارای نقص

فراخوان پلیس برای تعویض پلاک های سوخته و دارای نقص

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا گفت: پلیس برای تعویض پلاک های سوخته و غیرمجاز فراخوان شده است.

به گزارش هنر مدرسه، سرهنگ علی محمدی درباره پلاک هایی که تیره و به اصطلاح سوخته هستند، گفت: در سال 1392 چندین پلاک صادر شد که برخی از آنها با مواد مشکل داشتند و در نهایت این پلاک ها سوختند. ما در همان زمان فراخوانی انجام دادیم و این پلاک ها را رایگان تعویض کردیم. همچنین نوع این صفحات نیز تغییر یافت.

وی در خصوص خودروهایی که هنوز چنین پلاکی دارند و تعویض نشده اند، افزود: خودروهایی که در سال 1392 پلاک گذاری شده اند و این مشکل را دارند همچنان می توانند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و درخواست تعویض پلاک خود را داشته باشند. رایگان. همچنین امکان تعویض رایگان پلاک در صورت بروز مشکل در سال های دیگر وجود دارد.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلیس راهور فرازا درباره پلاک هایی که عمداً توسط مالک سوخته و یا فاقد اعتبار هستند، گفت: اگر پلاکی بعد از سال 1392 نصب شود و مردم کاری عمدی انجام دهند امکان تعویض آن وجود دارد اما این تعویض انجام می شود. رایگان خواهد بود.

محمدی تاکید کرد: در پایان ماه جاری فرصت تعویض پلاک سوخته با مراجعه به مراکز تعویض پلاک فراهم شده است.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخوان پلیس برای تعویض پلاک های سوخته و دارای نقص" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخوان پلیس برای تعویض پلاک های سوخته و دارای نقص"، کلیک کنید.