درمان بیماری پیسی با گانودرما

درمان پیسی پوست یا ویتیلیگو به تکنیک ها و روش های مختلف بستگی دارد و هدف آن معمولاً کاهش لکه های سفید روی پوست است. در این مقاله قصد داریم طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری را بررسی و برای شما توضیح دهیم . اما اولویت درمان و نوع درمانی که به کار می رود، بستگی به جوانب مختلف این بیماری مانند محل، میزان انتشار، روند بیماری و تاثیر آن بر کیفیت زندگی فرد دارد.

درمان بیماری پیسی با گانودرما

بهترین روش درمان پیسی چیست؟ بیماری برص یا به انگلیسی ویتیلیگو یک بیماری پوستی است که با از بین رفتن رنگ یا رنگ دانه های پوست، نواحی مختلفی روی بدن صاف، سفید یا روشن می شود. به این بخش های سفید یا لکه های روی پوست اصطلاحاً ماکول گفته می شود. معمولاً لکه ها روی دست ها، ساعد یا پاها و صورت ظاهر می شوند. در سراسر جهان، حدود 1 درصد از جمعیت به ویتیلیگو مبتلا هستند. در درجه اول تشخیص این بیماری اهمیت دارد.

درمان پیسی چیست؟

پیسی یکی از بیماری های پوستی است. درمان برص یا پیسی اولویت اول بیماران نیست. بسیاری ترجیح می دهند به جای دریافت درمان پزشکی، لکه های روشن را با آرایش، برنزه کردن یا رنگ پوست بپوشانند. پس از تشخیص، متخصص پوست از شما می پرسد که آیا می خواهید پیسی را درمان کنید یا خیر. برخی از مردم این کار را نمی کنند، چرا که در خصوص این بیماری، درمان ضروری نیست. با این حال برای بسیاری وجود این لکه ها ناراحت کننده است و به همین دلیل هم به دنبال گزینه های درمان و مدیریت بیماری هستند؛ خصوصاً زمانی که لکه ها در حال گسترش یافتن است. این مهم نیاز به مراجعه به موقع به متخصص پوست و مو دارد. در پنل دکترتو می توانید اقدام به دریافت نوبت حضوری و آنلاین از بهترین متخصصان پوست سراسر ایران کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با راه های درمان پیسی بیشتر آشنا شویم.

با این حال در صورت تمایل بیماران برای درمان پیسی، متخصص پوست می تواند درمان های مختلفی را ارایه دهد که می تواند رنگ ازدست رفته پوست را بازیابی کند. درمان شامل بازگرداندن رنگ ازدست رفته پوست، جلوگیری از بزرگ تر شدن لکه ها و همچنین جلوگیری از ظاهر شدن لکه های جدید می شود. بهترین درمان برای ویتیلیگو معنایی ندارد. قبل از ایجاد یک برنامه درمانی، متخصص پوست در مورد اینکه چه چیزی برای هر بیمار بهترین است فکر می کند. برای انجام این کار، متخصص پوست سن، سلامت کلی و تاثیراتی که این بیماری بر زندگی افراد می گذارد در نظر می گیرد. نوع پیسی، جایی که روی بدن ظاهر می شود و نحوه پیشرفت آن نیز نقش مهمی در روند درمان ویتیلیگو ایفا می کند.

درمان پیسی با روش های پزشکی – درمان پیسی با دارو : اولین خط درمانی برای مقابله با پیسی، درمان با روش های پزشکی است. از انواع داروهای خوراکی گرفته تا پمادها، آمپول ها و درمان با لیزر همگی در خط راه های درمان پیسی با کمک روش های پزشکی قرار می گیرند و به بهبود علایم پیسی کمک می کنند. به صورت کلی داروی خاصی برای جلوگیری از تاثیر ویتیلیگو بر پوست شما وجود ندارد، اما داروهای خاصی وجود دارند که می توانند سرعت از بین رفتن رنگ دانه ها را کاهش دهند، به رشد ملانوسیت ها کمک کنند یا رنگ را به پوست شما بازگردانند. داروهای درمان ویتیلیگو می تواند شامل موارد زیر باشد:

در درمان برص با لیزر نیز از فتوتراپی با نور فرابنفش یا لیزرهای درجه پزشکی برای مدت کوتاهی به سمت پوست استفاده می شود تا به این ترتیب رنگ ازدست رفته پوست بازگردد. گاهی اوقات ممکن است بیماران به چندین جلسه لیزر برای جای جوش و لک نیاز داشته باشند. ترکیب داروی پسورالن خوراکی و اشعه ماوراء بنفش A (PUVA) مناطق وسیعی از پوست فرد مبتلا به ویتیلیگو را درمان می کند. این درمان برای افراد مبتلا به ویتیلیگو در سر، گردن، تنه، بازوها و پاها موثر است. گانودرما لوسیدوم گونه ای از قارچ هاست  که از طرف شرکت های آرایشی و بهداشتی و مراقبتی به دلیل خواص آن بر پوست مورد توجه  قرار گرفته است.

خواص هات چاکلت فوری برای پیسی و درمان این بیماری باعث شده تا شرکت های بهداشتی از آن در محصولات خود استفاده کنند وتوسط خیلی از مردم در شرق آسیا و مناطقی که از خواص قارچ گانودرما برای پیسی آشنایی دارند به طور سنتی مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل محدود بودن رویش این قارچ  به مناطق خاصی در جهان، تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی و دیگر بیماری ها آن چنان شناخته شده نیست. نحوه اثرگذاری قارچ گانودرما بر پیسی و طریقه مصرف آن : در این ویدیو در مورد علت به وجود آمدن بیماری پیسی یا ویتیلیگو توضیح داده ایم و سپس نحوه اثرگذاری قارچ گانودرما بر روی این بیماری را شرح داده ایم. دیدن این ویدیو شما را با انواع قارچ گانودرما موجود در بازار و همچنین نحوه مصرف این قارچ آشنا می کند.

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما با نام علمی گانودرما لوسیدوم و نام های محلی لینگژی در چین و ریشی در ژاپن شناخته شده است. این قارچ از حدود 2000 سال پیش در شرق دور برای درمان بیماری ها و تقویت و سلامتی بدن مورد استفاده قرار می گرفته است.  این قارچ طعم مطلوبی ندارد و معمولا در چای و دمنوش ها اضافه می شده و به طور خام مورد استفاده قرار نمی گرفته است. رنگی قرمز متمایل به قهوه ای دارد و معمولا روی تنه ی درختان پوسیده یا درختان در حال مرگ می روید. در طول قرن ها بسیاری از مردم برای داشتن پوستی سالم تر، از محصولات طبیعی و ارگانیک بهره می برده اند.

امروزه این محصولات طبیعی در بسیاری از محصولات آرایشی استفاده می شود تا دغدغه های مردم را برای پوستی سالم برطرف کنند. با وجود استفاده ی گسترده از محصولات طبیعی، کشف یک ماده ی بیولوژیکی که تاثیر مطلوب و دلخواه ما را ایجاد کند به یک چالش تبدیل شده است. تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی در آزمایشگاه ها مورد مطالعه قرار گرفته است.  در این مقاله می خواهم به خواص قارچ گانودرما و همچنین به قیمت قهوه فوری سوپریم برای درمان بیماری پیسی اشاره کنیم. ملانین رنگدانه ایست تیره، که از اسید آمینه ی تیروزین مشتق شده است و مسیول ایجاد رنگ در پوست و مو است. کاهش رنگدانه های پوستی در هر قسمت بدن منجر به سفید شدن آن قسمت می شود. پیسی نتیجه ی اختلال سلول هایی است که وظیفه ی تولید رنگدانه ها را بر عهده دارند.

این اختلال باعث لکه های سفید بر پوست می شود. این بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری است که خود بیمار را درگیر می کند.گرچه این بیماری هیچ تاثیری جز تغییر رنگدانه ها بر بدن ایجاد نمی کند و تهدیدی جدی برای سلامتی نیست. خواص قارچ گانودرما برای پیسی باعث شده تا از این قارچ در محصولات بهداشتی و مراقبتی پوستی استفاده شود. قبلا با اعجاز درمانی قارچ گانودرما به صورت کلی آشنا شدیم. در این مقاله می خواهیم راجع به بیماری پیسی و معجزه درمانی قارچ گانودرما صحبت کنیم که امروزه دامنگیر افراد بسیاری شده است و آن ها را علاوه بر رنج و عذاب از شکل و شمایلی که دارند می اندازد و آن ها به دلیل همین بیماری یا در تخت بیمارستان به سر می برند و یا اینکه از مردم و خانواده به دور هستند.

بیماری پیسی هم از آن جمله بیماری ها است که به دلیل آن، قدرت دفاعی و امنیتی بدن پایین آمده و بیماری بر آن بدن غالب آمده است و سلول های آن بدن را از کار انداخته است شناخت بیماری پیسی یا برص امکان پذیر نیست مگر اینکه علایم آن را برای شما عزیزان بشناسانیم که در ادامه مطلب بیان خواهد شد. پزشکان و محققان برای درمان آن بسیار مطالعه و تلاش نمودند اما اصلاً به جایی نرسیده اند و راه درمانی نیافته اند اما در طبیعت راه درمان همه بیماران و از جمله بیماری پیسی هست و آن کاشت و برداشت قارچ گانودرما است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درمان بیماری پیسی با گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درمان بیماری پیسی با گانودرما"، کلیک کنید.