تیم بحران زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد

تیم بحران زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد

هنر مدرسه:

در آخرین شب (شنبه) از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا از ساعت 22:15 (به وقت تهران) تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام این رقابت ها میهمان ساسولو آخرین تیم این مرحله بود. جدول رده بندی و 1-0 به حریف خود باخت.

آرماند لاورنت در دقیقه 20 تک گل بازی را برای سبز و مشکی های امیلیا رومانی به ثمر رساند که 29 امتیازی شده و امید خود را برای فرار از منطقه سقوط تقویت می کنند. این در حالی است که امپولی هفدهم جدول با دو امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر در رده هفدهم قرار دارد.

اینتر اما برای اولین بار از 27 سپتامبر 2023 و تنها دومین بار در فصل جاری سری آ متحمل شکست شد و باخت نراتزوری با توجه به اینکه تنها شکست آنها قبل از این بازی در ساسولو در هفته ششم بود جالب توجه است. اینتر با این نتیجه 89 امتیازی ماند و شانس سه رقمی شدن از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در پایان این فصل را از دست داد. ساسولو تنها تیمی بود که اینتر را در هر دو بازی برگشت در این فصل شکست داد.

امروز در هفته سی و پنجم سری آ پنج دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن ها به شرح زیر است:

کالیاری – لچه

هلاس ورونا – فیورنتینا

امپولی – فروزینون

میلان – جنوا، 19:30 (به وقت تهران)

رم – یوونتوس، 22:15

میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 64 امتیاز پس از اینتر دوم تا چهارم جدول رده بندی سری آ هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیم بحران زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیم بحران زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد"، کلیک کنید.