تاکنون گزارشی از آبگرفتگی معابر درپی بارندگی در پایتخت نداشتیم

تاکنون گزارشی از آبگرفتگی معابر درپی بارندگی در پایتخت نداشتیم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به آمادگی نیروهای خدمات شهری در مناطق شهر تهران اشاره کرد و گفت: پس از بارندگی امروز گزارشی مبنی بر آبگرفتگی معابر، نهرها و رودخانه ها گزارش نشده است.

علیرضا جعفری در گفت وگو با هنر مدرسه. وی در تشریح آخرین وضعیت جاده های تهران پس از بارندگی شدید گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی هوا تا پایان هفته جاری به گونه ای است که بارش متناوب خواهیم داشت. بر این اساس توصیه ها و هشدارهای لازم را به تمامی نیروهای منطقه داده ایم تا در هنگام بارندگی نیروها با تجهیزات کامل در مناطق سیل خیز حاضر شوند.

وی ادامه داد: تاکنون گزارشی مبنی بر جاری شدن سیل در سطح جاده ها نداشته ایم و بر اساس رصدهای انجام شده در سطح شهر، سیلابی مشاهده نشده است، اما شهروندان توجه داشته باشند که در زمان بارندگی های کوتاه که گاهی شدید است، ممکن است آب در جهت جزر و مد بر سطح سوارکار جریان داشته باشد و لزوماً سیلاب نباشد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: گزارشی از طغیان نهرها و رودخانه ها پس از بارندگی امروز نداریم، ضمن اینکه تمامی عوامل خدمات شهری منطقه تهران آمادگی کامل برای رفع فوری مشکل را داشتند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکنون گزارشی از آبگرفتگی معابر درپی بارندگی در پایتخت نداشتیم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکنون گزارشی از آبگرفتگی معابر درپی بارندگی در پایتخت نداشتیم"، کلیک کنید.