برگزاری نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا/ حمایت کامل از فعالیت های فدراسیون فلسطین

نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، فلسطین حمایت کامل از فعالیت های فدراسیون می کند.

سی و چهارمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا با حمایت همه جانبه از فعالیت های فدراسیون فوتبال فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری هنر مدرسه، نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بانکوک تایلند برگزار شد و طرح موفقیت آمیز و چشمگیر جام ملت های آسیا 2023 یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود و اعضاء . با اطمینان از دستیابی به آن، دوران پیشرفت جدیدی برای فوتبال آسیاست.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نشست گفت: موفقیت بی نظیر جام ملت های آسیا 2023 در قطر، لحظه غرور جمعی ماست که تنها با فداکاری بی دریغ برای پیشرفت فوتبال امکان پذیر شد. بردن فوتبال آسیا به سطح بالاتر از طریق اتحاد. همبستگی و همکاری.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات الیت لیگ قهرمانان آسیا، لیگ قهرمانان آسیا 2، لیگ قهرمانان آسیا در سطح بانوان و… که قرار است باشگاه ها را متحول کند، نوید خوبی است. جایزه بزرگتر شهرت فوتبال را در سراسر آسیا افزایش می دهد.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین درباره اهمیت اصلاحات برای بهبود ساختار مدیریتی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در راستای اهداف فیفا بوده و از طریق ایجاد کارگروه اصلاحات کنفدراسیون فوتبال آسیا امکان پذیر است، تصریح کرد.

وی گفت: تعهد تزلزل ناپذیر کنفدراسیون فوتبال آسیا به توسعه فوتبال در اصلاحات راهبردی که در همه زمینه ها انجام داده ایم مشهود است و به برکت همین نگرش فعالانه است که کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین نمایش جام ملت های آسیا را در دوحه به نمایش گذاشت. ما با فیفا هستیم تا چارچوب حاکمیتی خود را تقویت کنیم و از فیفا برای حمایت مستمر آنها تشکر می کنم، AFC نقش پیشرو در انجام اصلاحات به موقع، چه در قوانین، مقررات و چه در زمینه رقابت، ایفا کرده است.
در ابتدای جلسه هییت اجرایی، شیخ سلمان به رییس فدراسیون فوتبال تایلند، خانم نوالفان لامسام که اولین زنی است که به عنوان رییس یک فدراسیون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است، خوش آمد گفت و تبریک گفت.

جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد/ حمایت کامل از فعالیت های فدراسیون فلسطین

شیخ سلمان: کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار اتحادیه فوتبال فلسطین است

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در سی و چهارمین کنگره AFC که روز پنجشنبه در بانکوک برگزار شد، بر حمایت قاطع خود از فدراسیون فوتبال فلسطین تاکید کرد.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا زمانی قوی است که اعضایش قوی باشند و وقتی یکی از آنها آسیب ببیند، بقیه اعضا آسیب ببینند. کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار اتحادیه فوتبال فلسطین است و ما با آنها برای یافتن راه حل های پایدار برای چالش های پیش روی جامعه فوتبال فلسطین کار خواهیم کرد. وظیفه ما حمایت از اتحادیه فوتبال فلسطین برای اتخاذ تصمیمی سریع و معنادار در چارچوب قوانین، مقررات و قوانین AFC و فیفا است.
شیخ سلمان بر نقش مرکزی فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا در توسعه جمعی این بازی در سراسر قاره تاکید کرد.
وی گفت: تعهد ما به همبستگی و اتحاد با فدراسیون فلسطین قوی است. بر اثر این فاجعه جان های بسیاری از دست رفت و هواداران زیادی از لذت بازی بزرگ ما محروم شدند. ما باید رویکردی را اتخاذ کنیم که در نهایت از ارزش هایی که برای همه ما عزیز است محافظت و حفظ کند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما مسیولیت داریم تا اطمینان حاصل کنیم که بازی زیبای ما همچنان برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، شادی به ارمغان می آورد و امیدواریم فیفا رهبری مورد نیاز خود را در این زمان حساس نشان دهد.
شیخ سلمان همچنین از فداکاری مثال زدنی فدراسیون فوتبال فلسطین برای توسعه فوتبال علیرغم مشکلات و ناملایمات قدردانی کرد و تاکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به حمایت همه جانبه از فدراسیون ادامه خواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا/ حمایت کامل از فعالیت های فدراسیون فلسطین" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا/ حمایت کامل از فعالیت های فدراسیون فلسطین"، کلیک کنید.