اولویت تخصیص خودروهای برقی مشخص شد؛ اعلام نتایج هفته آینده/ وجوه مسدودی آزاد شد

اولویت تخصیص خودروهای برقی مشخص شد؛ اعلام نتایج هفته آینده/ وجوه مسدودی آزاد شد

دیروز (7 ژوین) اولین دور از اولویت فروش برخی خودروهای برقی و وجوه بلوکه شده مشتریان آزاد و برداشت می شود. به گفته رییس سازمان توسعه تجارت، نتایج هفته آینده مشخص و در سایت سامانه بارگذاری خواهد شد.

به گزارش هنر مدرسه، برای متقاضیان خودروهای برقی وارداتی که ظرف مدت هفت روز (27 تا 2 خردادماه) نسبت به افتتاح حساب نمایندگی و واریز 100 میلیون تومان به این حساب اقدام کنند، از عصر یکشنبه (30 اردیبهشت) تا شنبه ساعت 23:59 (5 خرداد) سامانه یکپارچه سازی خودرو امکان انتخاب و ثبت خودرو از بین خودروهای برقی وارداتی عرضه شده را بدون شرایط ثبت نام و محدودیت در طرح فروش خودرو فراهم کرد.

تامین خودروهای برقی وارداتی در این مرحله هفت محصول موجود استدو خودرو در مبادی ورودی قیمت ثابتی داشتند و پنج خودرو نیز قیمت تخمینی در مبادی ورودی داشتند

با پایان یافتن مهلت ثبت نام، روند نظارت بر مشتریان آغاز شد و مهدی ضیغمی – رییس سازمان توسعه تجارت – وعده داد: این مقام مسیول در گفتگو با هنر مدرسهروند اولویت بندی ثبت نام کنندگان را اعلام و اعلام کرد: پس از اولویت بندی، نتایج این دور از فروش خودروهای برقی هفته آینده اعلام و در سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی بارگذاری می شود و پس از آن به اطلاع متقاضیان می رسد. نتایج تخصیص ماشین انتخاب شده در سایت سیستم مشخصات کاربر را بخوانید.

وی افزود: با تکمیل مراحل نوبت دهی، وجوه بلوکه شده مشتریان در حساب های نیابتی آزاد شده و بسیاری از بانک ها نیز 100 میلیون تومان به مشتریان آزاد کرده و از دیروز (دوشنبه) به آنها اجازه برداشت داده اند.

توجه داشته باشید که پس از مشخص شدن نتیجه (هفته آینده) شرکت های تامین کننده برای داوطلبان منتخب پیامک واریزی ارسال می کنند و پس از آن مشتریان پنج روز فرصت دارند تا مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت واردکننده واریز کنند. بدیهی است عدم واریز وجه در مهلت مقرر پس از تماس به منزله انصراف از طرح و حذف متقاضی از اولویت سیستم خواهد بود.

بیش از 140000 نفر در این طرح برای تحویل خودروهای برقی شرکت کرده اند که بیش از 25000 نفر برای سه مدل خودرو درخواست داده اند.

بر اساس تاکید رییس سازمان توسعه تجارت، با توجه به حجم زیاد درخواست ها برای این خودروها، امکان ایجاد صف خرید خودروهای برقی در این سامانه وجود ندارد و پس از تعداد خودروهای موجود، مردم شناسایی شده و در طول مدت رزرو (تا زمان پرداخت)، عملاً مابقی لوازم برای خرید مشمول «عدم صلاحیت» یا «لغو» خواهند بود و از این دور حذف خواهند شد و باید در نوبت های بعدی از ابتدا ثبت نام کنند.

طبق نتایج ثبت نام، از امروز وجوه مسدود شده در حساب پروکسی مشتری رایگان و قابل برداشت خواهد بود. این موضوع به بانک ها ابلاغ شده و به مشتریان این فرصت داده شده تا حداکثر ظرف مدت 48 ساعت نسبت به برداشت وجه از وضعیت نمایندگی خود اقدام کنند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت تخصیص خودروهای برقی مشخص شد؛ اعلام نتایج هفته آینده/ وجوه مسدودی آزاد شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت تخصیص خودروهای برقی مشخص شد؛ اعلام نتایج هفته آینده/ وجوه مسدودی آزاد شد"، کلیک کنید.