امید کاروان ایران در المپیک به کشتی است/از این رشته حمایت می کنیم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

امید کاروان ایران در المپیک به کشتی است/از این رشته حمایت می کنیم - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه به نقل از فدراسیون کشتی، مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون کشتی صبح روز یکشنبه (15 خرداد) با حضور محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد. و جوانان و اعضای مجمع فدراسیون های کشتی.

سید محمد شروین اسبقیان در این مجمع گفت: من بزرگ شدم و در ورزش زندگی کردم، ورزش قهرمانی کردم و به عنوان مربی، رییس هییت کشتی، رییس فدراسیون، مدیرکل و معاون وزیر ورزش خدمت کردم و حتی آبیاری کردم. چمن و من یک شبه اینجا هستم. این را می گویم که بگویم این چیزی که می گویم تعارف نیست. اولین کلمه ای که با نام کشتی به ذهن خطور می کند دلاوری، ایثار و فداکاری است. یکی از رشته های تخصصی من دو سرعته است، اما کلمه کشتی ارزش های پهلوان تختی و شهید هادی را به ذهن متبادر می کند. کشتی هم ورزش است و هم یک فرهنگ. کشتی هنگام ورود و هنگام خروج تشک را می بوسد و مقادیر در کشتی تعبیه شده است.

اسبقیان تصریح کرد: کشتی به دلیل همین شخصیت قهرمانانه برای ورزش کشور مهم است و اعتقاد من این است که کشتی در تاریخ المپیک و بازی های آسیایی ورزش کشور را شکل داده است. بنابراین وقتی می گوییم کشتی باید حمایت شود این یک باور است و در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و مورد تاکید ما بوده و روی آن کار کرده ایم.

معاون ورزشی وزیر ورزش گفت: انشالله امید کاروان ورزشی ما در المپیک کشتی است، خود وزیر دستور داده که به کشتی توجه ویژه شود. گزارشی که فدراسیون کشتی ارایه کرد بسیار خوب بود و خستگی را از بین برد و ما را به هیجان آورد و نمی گویم کارهای بزرگی در کشتی انجام شده است. من خودم رییس فدراسیون بودم و کارهای انجام شده در کشتی بسیار عالی است و این کارها قابل مقایسه با کارهای دیگر نیست و منحصر به فرد و بسیار ارزشمند است.

اسبقیان با اشاره به کسب عناوین و مدال های متعدد در کشتی گفت: در کنار این قهرمانی ها، انجام فعالیت های فرهنگی در فدراسیون فوق العاده است و مسایل فرهنگی بسیار مهم و مورد توجه مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه افزود: از اقدامات انجام شده قدردانی می کنیم که کار قهرمانانه و مدنی و همچنین کار فرهنگی با قوت تمام انجام شده است. و معتقدم کار آماده سازی دو شاخه دارد یکی کار آمادگی جسمانی و دیگری کار آمادگی روحی و روانی. به عنوان خدمتگزار شما در نایب قهرمانی ابتدا به شما تبریک و تشکر می کنم و همیشه در خدمت جامعه کشتی هستم. در اتاق من به روی سران هییت باز است و من به دنبال راه حل هستم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امید کاروان ایران در المپیک به کشتی است/از این رشته حمایت می کنیم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امید کاروان ایران در المپیک به کشتی است/از این رشته حمایت می کنیم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.