استقرار 24 ساعته آتش نشانان در نمایشگاه کتاب تهران

استقرار 24 ساعته آتش نشانان در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از استقرار آتش نشانان به صورت 24 ساعته برای تامین ایمنی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

حمیدرضا یادگاری در گفت وگو با هنر مدرسهوی با اشاره به تمهیدات سازمان آتش نشانی تهران برای تامین امنیت نمایشگاه کتاب تهران و بازدیدکنندگان از آن گفت: آتش نشانان چند روز مانده به شروع نمایشگاه کتاب سناریوهای اطفای حریق، امداد و نجات و تخلیه اضطراری را تمرین می کنند. استراتژی در این زمینه است. همچنین تیم دیگری از آتش نشانان با حضور در محل، از نمایشگاه ها و غرفه ها و غیره بازدید ایمنی انجام دادند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز نمایشگاه کتاب گفت: از زمان آغاز به کار نمایشگاه کتاب، آتش نشانی تهران با تجهیزات، خودروهای عملیاتی سبک و سنگین و موتورسیکلت های آتش نشانی در نمایشگاه بزرگ کتاب تهران مستقر و چیده شده است. برای اطمینان از ایمنی نمایشگاه. همچنین تیم های گشت آتش نشانی فعال و در حال گشت زنی در محوطه نمایشگاه هستند. علاوه بر این، ایستگاه های نزدیک این روزها بیشتر آماده می شوند.

یادگاری با اشاره به اینکه استقرار آتش نشانان در نمایشگاه کتاب محدود به ساعات بازدید نیست، گفت: با توجه به حساسیت نمایشگاه و همچنین اقلامی که در آن وجود دارد، جمعی از آتش نشانان به صورت شبانه روزی در محل امام خمینی (ره) مستقر شدند. مساجد کار شما را شروع می کنند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی سریع پاسخ دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه 3 سوله، 45 دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین و موتورسیکلت آتش نشانی به همراه 170 آتش نشان پایتخت در این ماموریت حضور دارند، گفت: تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است. همچنین این حادثه در این نمایشگاه گزارش نشده است.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار 24 ساعته آتش نشانان در نمایشگاه کتاب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار 24 ساعته آتش نشانان در نمایشگاه کتاب تهران"، کلیک کنید.