استعداد برزیلی بارسلونا جواب شد

استعداد برزیلی بارسلونا جواب شد

سرمربی بارسلونا اعلام کرد بازیکن برزیلی تیمش در لیست فصل آینده او نیست.

به گزارش هنر مدرسه، ویتور روکه یکی از بهترین و جوان ترین استعدادهای فوتبال برزیل است که تابستان گذشته مشتریان زیادی داشت اما تصمیم گرفت به بارسلونا برود.

این برزیلی در پست فوروارد بازی می کند و از اتلتیکو پاراننسه به آبی ها پیوست با این امید که در لالیگا بدرخشد و مانند وینیسیوس و رودریگو به بازیکنی کلیدی تبدیل شود، اما این اتفاق نیفتاد.

روکه کمتر در ترکیب اصلی بارسلونا بازی کرد و ژاوی اصلا از عملکردش راضی نبود.

به گزارش اسپورت اسپانیا، ژاوی سرمربی بارسلونا و دکو مدیر ورزشی این تیم به این نتیجه رسیده اند که روکه حداقل برای فصل آینده نمی تواند گزینه خوبی برای خط حمله این تیم باشد و باید به صورت قرضی از این تیم جدا شود. تجربه بیشتری کسب کنید.

این روزنامه ورزشی اعلام کرد که باشگاه بارسلونا قصد دارد روکه را به صورت قرضی بفروشد، در حالی که مدیر برنامه های او بر جدایی قطعی و دایمی او تاکید کرده است.

این بازیکن برزیلی با مبلغ 31 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و بعید است که آبی ها بتوانند او را با مبلغی بالاتر بفروشند.

پایان خبر هنر مدرسه

به گزارش اخبار روزنامه اسپورت، لن ایکون مهاجم برزیلی تازه کار فیتور در لیست فصل آینده بارسلونا قرار دارد.

الصحیفه خاطرنشان کرد که سرمربی الطشافی و دیکو مدیر الریاضی با جدایی این بازیکن تازه کار به صورت قرضی به الخیار العضل موافقت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استعداد برزیلی بارسلونا جواب شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استعداد برزیلی بارسلونا جواب شد"، کلیک کنید.