برف و باران در محورهای 17 استان/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه شنبه مسدود شد

برف و باران در محورهای 17 استان/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه شنبه مسدود شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه فرازه از بارش برف و باران در 17 استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با هنر مدرسه. وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلک و در محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوا افزود: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، زنجان، قزوین، گلستان، سمنان، البرز، تهران، مازندران، کرمانشاه، خراسان جنوبی، کرمان، برخی مناطق اوتارپرادش. خراسان و خراسان بارش برف و باران و مه مشاهده شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه درباره محور چالوس و انسداد بزرگراه تهران – آزاد شمال گفت: از صبح امروز یکشنبه – از ساعت 6 – محور چالوس و بزرگراه تهران – آزاد شمال مسدود است. و تا ساعت 24 روز سه شنبه اول اسفند تعطیل است.

شیرانی گفت: تردد در محورهای شمالی روان است و در ارتفاعات شاهد بارش برف، باران و مه گرفتگی هستیم.

شیرانی با اشاره به اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده های کشور به ویژه جاده های کوهستانی و برف روب اجرا می شود، گفت: در شرایط زمستانی رانندگان باید مواردی از جمله داشتن زنجیر چرخ را در نظر داشته باشند و رانندگانی که می خواهند از برف عبور کنند با آنها همراه است. شخم می زند.” الزامی است و در صورت بارش شدید برف ماموران پلیس راه خودروهای بدون زنجیر چرخ را متوقف می کنند. همچنین آشنایی رانندگان با نحوه نصب و استفاده از زنجیر چرخ ضروری است. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش و برف پاک کن خودرو و پر کردن باک خودرو در شروع کار از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرازا در پایان شماره تلفن های اصلی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور را 88255555 و 120 اعلام کرد و به رانندگان و مسافران توصیه کرد قبل از شروع سفر و اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در مناسب ترین زمان با این دو شماره تماس بگیرند. و مسیر سفر خود را انتخاب کنید

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برف و باران در محورهای 17 استان/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه شنبه مسدود شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برف و باران در محورهای 17 استان/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه شنبه مسدود شد"، کلیک کنید.